Opis
Iz sadržaja:
KAKO PREŽIVJETI SAJAM/ Uspješna prodaja/ Povijest sajmova/ O povijesti sajmovanja u Zagrebu/ Moderna povijest sajmova u Zagrebu/ PRIPREMA ZA SAJAM/ Kako privući kupce/ Koliko se putuje do sajma/ VAŽNOST SAJMA/ Što sajam znači za tvrtku/ Strategija za uspješan nastup na sajmu/ KAKO SE PREZENTIRATI NA SAJMU/ Gita i Hlapić na sajmu/ Efekt „cirkuskih kola”/ Tu sam, što sada?/ Ciljevi izlaganja na sajmu/ Predstavljanje imidža tvrtke/ Predstavljanje proizvoda/ Prodaja proizvoda ili usluga/ Uređenje štanda/ Posebni uvjeti izlaganja/ KOMUNIKACIJA S POSJETITELJIMA I KUPCIMA/ Kako uspješno komunicirati/ Prezentacija za potencijalne kupce/ ŠTO POTIČE KUPCE NA KUPNJU?/ (Za) što ljudi kupuju?/ PRODAVAČI I ONI OD KOJIH ŽELITE KUPITI/ Prodavač stvara preduvjete za kupnju/ Zašto prodavači nisu uspješniji/ PRAVILA PRODAJE NA SAJMU/ Što kupci (ne) vole/ Što kupci vole kod prodavača/ Što kupci ne vole kod prodavača/ Što prodavača čini uspješnim?/ Dobar dojam/ Što odbija kupce od kupnje?/ Razgovor s (potencijalnim) kupcima/ Zaključenje prodaje/ NAVIKE USPJEŠNIH PRODAVAČA/ Prodavači na sajmu/ SEDAM SAJAMSKIH GRIJEHA