Akcija!
KOGNITIVNI PRISTUP DONOŠENJU POSLOVNIH ODLUKA - Naruči svoju knjigu

KOGNITIVNI PRISTUP DONOŠENJU POSLOVNIH ODLUKA

Teorija i praksa radikalnog odlučivanja
Autor: Hruška, Domagoj
Područje: Rukovođenje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 168
Uvez: Meki

150,00 Kn 89,00 Kn

Donošenje je složen proces i odluke pojedinca nisu isključivo rezultat osobnih mentalnih procesa nego su pod utjecajem organizacijske dinamike. Međuovisnost donošenja odluke i društvene interakcije pri formiranju obrazaca promjena u organizacijama tema je ove studije koja može koristiti budućim istraživačima strateškog poslovnog odlučivanja!

SKU: 1015 Kategorija: Oznaka:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Sadržaj:

KOGNICIJA I POSLOVNO ODLUČIVANJE/ KOGNITIVNA PARADIGMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA/ KOGNITIVNE STRUKTURE I PROCESI/ KONTRUSTIVISTIČKA PRIRODA INTERPRETACIJA/ ORGANIZACIJSKA KOGNICIJA/ TAKSONOMIJA ODLUKA U KOGNITIVNOJ PARADIGMI/ PROCES RADIKALNOG ODLUČIVANJA/ PROVEDBA RADIKALNIH ODLUKA/ TEORIJA DONOŠENJA RADIKALNIH POSLOVNIH ODLUKA

Izvadak iz recenzije:

Knjiga Domagoja Hruške daje mogućnost razumijevanja donositelja teških poslovnih odluka. To nije uobičajena ‘knjiga-kuharica’, puna imperativa oblika: „Radi tako, inače…”.
Knjiga skreće pozornost s glavnog tijeka harvardske škole kreiranja strategije organizacije. Uz malo pretjerivanja, mogao bih reći da se temelji na heretičnom pristupu stratešku poslovnom odlučivanju. Prihvaćanje temeljnih ideja Karla Weicka je rijetko u poslovnim istraživanjima. Važno je prihvaćanje spoznaje „Kada postavljamo problem ili, drugim riječima, kada tražimo smisao u problemskoj situaciji, postavljamo granice naše pozornosti i usklađujemo ju na način koji nam omogućuje da kažemo što je pogrešno i u kojemu smjeru situacija treba biti promijenjena.”  Zadubiti se u višestruko značenje i različito interpretiranje znakova (uključujući i podatke) i kritizirati „Inzistiranje na točnosti percepcije kao bazi za pronalazak smisla”, pokazuje hrabrost autora.
prof. dr. sc. Zoltan Baračkai

Knjiga Kognitivni pristup donošenju poslovnih odluka bit će korisna svakomu budućem istraživaču problemskog prostora strateškoga poslovnog odlučivanja.
Domagoj Hruška jasno vidi jedan od gorućih problema strateškoga poslovnog razmišljanja: „Zadatak donositelja odluke nije traganje za jednom točnom slikom koja korespondira s postojećom stvarnošću. Problem je u tome da se teren neprestano mijenja, a zadatak donositelja odluke je iznaći područje stabilnosti u stalnom toku promjena što će mu omogućiti da donese odluku.”
Bilo bi korisno da mladi, a i neki stariji mislioci u Hrvatskoj, dobro razmisle o tim pravcima i da budu podjednako „radikalni” kao autor ove knjige.
prof. dr. sc. Darko Tipurić

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Sinergija

Karakter

udžbenik

Autor

Hruška, Domagoj

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN