Opis
Iz sadržaja:
TEMATSKE CJELINE: Kvalitetom protiv recesije/ Istraživanje kvalitete usluge iz perspektive internih korisnika/ Uloga inovacija u razvoju organizacije/ Razvoj identiteta organizacije i standardizacija sustava upravljanja/ Kvaliteta proizvoda malih inovativnih poduzeća/ Kvaliteta i konkurentnost/ Razvoj odbora za zaštitu na radu u poslovnim organizacijama/ Značaj planiranja ljudskoga kapitala u funkciji stvaranja nove vrijednosti organizacije i osiguranja konkurentnosti/ Razvoj lidera/ menadžera kvalitete- Kako to utječe na nas? Procesno i projektno upravljanje u teoriji i praksi/ Standardizacija kao element stalnog poboljšanja procesa- BOST rezultati istraživanja/ Analiza utjecaja procesa implementacije i procesa certifikacije sustava upravljanja kvalitetom na efikasbost poduzeća/ Kratka povijest auditiranja/ Kvaliteta i društvena odgovornost/ Mehanizmi održivog razvoja kompanije: Unutarnji potencijal i vanjske mogućnosti/ Društvena odgovornost organizacije kao alat stalnoga poboljšanja/ Ovisnost kvalitete / Kvaliteta u kontekstu članstva u EU/ Upravljanje rizicima kritičnih infrastruktura prioritet članica EU i država u procesu priključenja/ Kvaliteta i procesno upravljanje okolišem/ Mjerenje kvalitete energetske učinkovitosti i preko IR indeksa/ Novine u kreiranju nove norme upravljanja okolinomISO 14001.3i novi zahtjevi sustava EMS/ Sustavno praćenje implementacije upravljanja okolišem u praksi / Kvaliteta u obrazovanju i sportu / Unapređenje kvaliteta u funkciji zadovoljavanja korisnika: Studija slučaja visokoškolske ustanove/ Razvoj zahtjeva za kvalitetu treninga menadžera u obrazovanju/ Vrednovanje izvrsnosti učilišta/ Kvaliteta i prometni sustav/ Sustav praćenja i ocjenjivanja kvaliteta usliga u funkciji održivog razvoja Zračne luke Zagreb/ Ekološki standardi u zrakoplovnoj operativi u Bosni i Hercegovini/ Istraživanje modela organizacije transporta u farmaceutskom proizvodnom poduzeću Galenika A.D./ Kvaliteta i u zdravstvu i turizmu / Menadžment kvalitete u zdravstvenom turizmu/ Utjecaj sezonalnosti na kvalitetu iskoristivosti turističkih kapaciteta / Kvaliteta u javnom sektoru/ Specifičnost kontrolinga i upravljanja kvalitetom u lučkim upravama/ Kvaliteta u proizvodnju i građevinarstvu/ Kvaliteta kao presudna korporativna vrijednost u građevinskim poduzećima / Kontrola izvođenja zatvorenih konstrukcioja od drveta u svrhu povećanja kvalitete/ PAT kao novi pristup/ Integrirani sustavi upravljanja/ Prilagodba osoblja u provedbi sustava upravljanja kvalitetom i drugih sustava upravljanja
O knjizi:
Izučavanjem društveno ekonomske stvarnosti, njezinih uzoraka i iznalaženjem odgovarajućih strategija, politika te postavljanjem realnih ciljeva, osobito u području sustava upravljanja ( kvaliteta, okoliš, rizici, društvena odgovornost, sigurnost i sl.) HMDK želi dati znanstveni i stručni doprinos provedbi društvenih reformi i kvaliteti upravljanja u Hrvatskoj, organizirajući jubilarni 15. međunarodni simpozij o kvaliteti. Prezentacijom znanstvenih i stručnih radova iz područja sustava upravljanja znanstvenika i stručnjaka iz zemlje i inozemstva, želja nam je prikazati najnovija znanstvena teorijska i praktična dostignuća, ukazati na probleme te ponuditi održiva rješenja.
15. međunarodni simpozij o kvaliteti u organizaciji Hrvatskog društva menadžera kvalitete (HDMK) održan je od 19. do 21. ožujka 2014. godine u Zagrebu. Suorganizatori simpozija su renomirana svjetska sveučilišta. Visoki pokrovitelj simpozija bio je Predsjednik Republike Hrvatske. Na simpoziju je sudjelovalo oko 200 sudionika iz Hrvatske i inozemstva. Zbornik radova koji prati simpozij sadrži 44 znanstvena i stručna rada autora iz 12 zemalja: Bosne i Hercegovine, Češke, Finske, Irana, Makedonije, Poljske, Rusije, SAD, Slovačke, Slovenije, Srbije i Hrvatske.
(Iz predgovora i Zaključka, Urednik Zbornika i predsjednik HDMK, mr.sc. Miroslav Drljača)