MENADŽMENT ZADOVOLJSTVA GOSTA - Naruči svoju knjigu

MENADŽMENT ZADOVOLJSTVA GOSTA

Autor: Galičić, Vlado
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 225
Uvez: Tvrdi

20,90 

SKU: 820 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Karakteristlke ugostiteljsko- turističke i hotelijerske djelatnosti/ Vrste i osoblne gostiju/ Kadrovska komponenta menadžmenta zadovoustva gosta/ Metodologija rješavanja nezadovoljstva gosta/ Gostoljubovost osoblja/ Komunikacijske vještine zaposlenih/ Sveukupno upravljenje kvalitetom usluga/ Informacijska tehnologija i menadžment zadovoljstva gosta/ Organizacijska kultura i menadžment zadovoljstva gosta

O knjizi – sažetak:

U svojim počecima razvoja, turizam je predstavljao minornu privilegiju elite u osamnaestom stoljeću, da bi izrastao u industriju masovnog učešća u Zapadnoj Europi, s potencijalom razvitka na sličan način i u Istočnoj Europi. Potičuća snaga razvoja turizma, kao industrije slobodnog vremena, bio je splet socijalnih, kulturnih ekonomskih i tehnoloških faktora, koji su svojim sinergičkim efektom vodili do velikih promjena u zapošljavanju u turizmu i u hotelskoj industriji. Prema strukturi i organizaciji, turistička i hotelska industrija su vrlo kompleksne, što je posljedica kultumih, socijalno-ekonomskih, političkih i tehnoloških razloga. Turizam svojim društvenim funkcijama (zdravstvenom, kultumom, obrazovnom, socijalnom i političkom) pokreće milijune ljudi da u svoje slobodno vrijeme, zarađenim sredstvima ili društvenim beneficijama, kreću na putovanja u razne pravce, bilo unutar zemlje (domaći turizam) ili izvan nje (inozemni turizam). Promatrajući profil modernog turiste, može se zaključiti da se radi o neovisnom, dobro informiranom, tehnološki orijentiranom, zahtjevnom u pogledu «vrijednosti za novac», aktivnom, koji traži promjenu i nove sadržaje. Osim toga, moguće je naslutiti i nove trendove u ponašanju modemih turista, a sastoje se u porastu interesa za aktivnirn odmorom i posebnim sadržajima, odnosno u originalnosti umjesto uniformnosti te porastom zahtjeva za kvalitetom usluge. Te goste sve više privlači i osvaja ona ponuda koja ima bogat doživljajni aspekt, ali i uljudno gostoprimstvo, jer upravo pomoću njega se ostvaruje konkurentska prednost.
U tom odnosu od presudne važnosti je osoblje koje dolazi u kontakt s gostima ostvarujući neponovljivi trenutak istine. Za sveobuhvatnije razumijevanje kvalitete usluga i zadovoljstva postojećih i budućih gostiju u hotelu, nužno je analizirati zadovoljstvo osoblja koje priprema i pruža usluge svojim gostima. Naime, jedan od velikih problema u turističkoj i hotelskoj industriji je izostanak sustava pokušaja i pogrešaka, pa su gosti uznemireniji u slučajevima kada dođe do greške u usluzi. Neovisno o primjeni različitih metoda obučavanja i treninga osoblja još uvijek, kao neostvarljiv cilj ostaje postizanje nulte greške. Pružajući različite usluge, uslužno osoblje mora imati ovlasti učiniti određene ispravke na licu mjesta, tj. treba ih ovlastiti za potrebne radnje, kako bi svoje goste učinili zadovoljnima. U tom pravcu, nova marketinška paradigma okrenuta je prema osoblju kao trećem značajnom subjektu promatranja, osim sadašnjih i budućih gostiju.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Tvrdi

Autor

Galičić, Vlado

Broj stranica

ISBN

Izdavač