NEKA SE DJECA IGRAJU - Naruči svoju knjigu

NEKA SE DJECA IGRAJU

kako će više igre učiniti naše škole boljima i pomoći djeci napredovat
Autor: Doyle. William; Sahlberg, Pasi
Područje: Odgoj i obrazovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2023
Broj stranica: 304
Uvez: Tvrdi

22,00 

Igrajući se, djeca istražuju, otkrivaju, doživljavaju neuspjehe i uspjehe, druže se i napreduju.

Opis

O knjizi:

Igra je ključna za stjecanje vještina i sposobnosti koje su potrebne za uspjeh učenika – kreativnosti, inovativnosti, timskog rada, pozornosti, otpornosti, izražavanja, empatije, koncentracije… Stručne organizacije poput Američke akademije pedijatara, Nacionalne akademije znanosti i Centra za kontrolu bolesti slažu se da su igra i tjelesna aktivnost ključni temelji za sretno djetinjstvo, akademski uspjeh i stjecanje vještina potrebnih za život. No u današnje je doba igra u dječjem obrazovanju zamijenjena standardizacijom, stresom i prisilnom tjelesnom suzdržanošću, a to šteti učenju.
U knjizi Neka se djeca igraju finski pedagog i znanstvenik Pasi Sahlberg te Fulbrightov stipendist William Doyle zagovaraju model u kojemu djeca napreduju u školama koje znaju prepoznati nevjerojatnu moć igre i omogućiti svim školarcima da više uživaju u tjelesnim i intelektualnim igrama.

Tijekom pisanja ove knjige Sahlberg i Doyle putovali su diljem svijeta, proučili više od 700 istraživačkih studija i intervjuirali više od 50 vodećih svjetskih stručnjaka za obrazovanje. Knjiga Neka se djeca igraju nudi uvid u eksperimente temeljene na igri koji se trenutačno provode diljem svijeta, od Kine, Singapura i Škotske do sjevernog Teksasa i Oklahome, te obećavajuće rezultate tih hrabrih novih pristupa. Čitatelji će u knjizi pronaći poziv na promjene i vodič za ostvarivanje tih promjena u vlastitim sredinama.

Iz recenzija:

»Knjiga Neka se djeca igraju trebala bi biti u rukama svakog nastavnika, roditelja i donositelja obrazovnih politika koje utječu na život djece kojoj su namijenjene. Sahlberg i Doyle jasno artikuliraju i zahtijevaju da se probudimo i konačno priznamo da djeca imaju temeljno pravo na igru u školi. Ovo je uvjerljiva vizija moći igre koja nudi prijedloge što možemo učiniti kako bismo omogućili igri da izađe s popisa ugroženih vrsta i vrati se u sve škole diljem svijeta.« – MICHAEL J. HYNES, nadzornik škola za školski okrug Patchogue-Medford, New York

 

Iz sadržaja:

  1. Zlatno doba djetinjstva dolazi
  2. Priča o dva oca
  3. Snažna veza igre i učenja
  4. Virus koji ubija igru
  5. Zašto se djeca više ne igraju u školi?
  6. Američka tragedija: smrt školskog odmora
  7. Globalni rat protiv igre
  8. Eksperimenti s igrom u finskom stilu
  9. Veliki globalni eksperimenti s igrom
  10. Igra u školama budućnosti

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

,

Karakter

Uvez