POSLOVNI SLUČAJEVI IZ PRODAJE I PREGOVARANJA - Naruči svoju knjigu

POSLOVNI SLUČAJEVI IZ PRODAJE I PREGOVARANJA

Autor: Marija Tomašević Lišanin
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 359
Uvez: Tvrdi

350,00 Kn

Knjiga s 23 obrađena poslovna slučajeva iz prodaje i pregovaranja s obrađenim praktičnim primjerima poput: Podravke, Bc Instituta, NP Plitvičkih jezera, Eurolinea, Johnson&Johnsona, Jamnice, Mikronisa, Henkela, Leda… Ističemo obrađen primjer Arnolda Schwarzeneggera!

SKU: 821 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Arnold Schwarzenegger – Sportaš, glimac, političar ili prodavač/ Jozo Bozo – Čarolija uspjeha utemeljenog na znanju, vještini i upornosti/ Od Zagreba do Kenije i nazad – Uspješna prodaja karijera daleko vas može dogurati/ Žene u prodaji – Prigode i izazovi prodajnog posla/ Podravka – osobni razvoj od polčetnih do visokih prodajnih pozicija/ „Kod posrnulog janjeta” – Etičke dvojbe mladog direktora Ive/ Kroskulturne komunikacijske vještine – Mlada Hrvatica u susretu s međunarodnim prodajnim izazovima/ „Sigurno je sigurno” – Telefonsko dogovaranje prodajnog susreta i kvalificiranje kupaca/ Bc Unstitut – Suvremeni pristup prodaji poljoprivrednog repromaterijala/ NP Plitvička jezera – Marketing i prodaja turističkih usluga u osjetljivim uvjetima/ Euroline – Prodaja i pregovaranje u sektoru gospodarskih vozila/ Vetropack straža – Prodavanje staklene ambalaže na domaćem i regionalnom tržištu/ Johnson&Johnson – Obilježja tržišta i prodajnog procesa u prodaji medicinskih uređaja i pomagala/ Jamnica – Prodavanje i pregovaranje u HORECA kanalu/ Mikronis – Profesionalna prodaja prijenosnih računala/ ThyssenKrupp Končar dizala – Prijeprodajno i poslijeprodajno usluživanje kupaca/ Henkel – Upravljanje ključnim kupcima iz sektora trgovine/ T-HT – Prodaja oglasnog prostora u okružju ubrzanog tehnološkog napretka/ Tehnika – Gradnja i prodaja stambenih nekretnina/ Ledo – Jake marke kao izvor pregovaračke moći/ URIHO – Lobiranje i pregovaranje u neprofitnom sektoru/ CROSCO – Prodavanje i pregovaranje na globalnom naftnom tržištu/ Spectator Solis – Prodajno – prefgovaračke strategije za luksuzne proizvode

O knjizi:
Svaki od dvadeset i tri poslovna slučaja koji su našli svoje mjesto u ovoj knjizi, u nju su uvršteni prema pomno definiranim kriterijima. Relevantni kriteriji za odabir pojedine teme ili poduzeća bili su dobra povezanost ili usklađenost s postojećim suvremenim prodajnim konceptima ili najboljim prodajnim praksama koje poznajemo iz razvijenog okruženja.
Osim domaćeg poslovanja, u knjizi su obrađeni poslovni slučajevi i situacije koje upućuju na zahtjevost međunarodne prisutnosti na bližim ili daljnjim inozemnim tržištima i povezano s tim obrađuju se teme koje se tiču kroskulturnih razlika i načina kako se s njima uspješno ophoditi. Opseg pisanog prikaza svakog poslovnog slučaja omogućava dostatan uvid u poslovnu situaciju analiziranoga subjekta ili izdvojene osobe tako da se ona može, za studijske potrebe, u dovoljnoj mjeri analizirati i proučavati s namjerom donošenja adekvatnih zaključaka i učenja na konkretnim praktičnim primjerima.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Hrvatska udruga poslodavaca u prodaji

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač

Autor