PSIHOLOGIJA U TURIZMU - Naruči svoju knjigu

PSIHOLOGIJA U TURIZMU

Autor: Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Krečar Miljković, Irena
Područje: Psihologija i osobni razvoj
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 326
Uvez: Tvrdi
ISBN: 9789537057435

350,00 Kn

Zašto putujemo? Koje potrebe zadovoljavamo putovanjima, kako odlučujemo kamo ćemo ići? Zašto ljudi određenih osobina idu na određene destinacije? Spojem osobnih iskustava i znanstvenih dostignuća, ova nam vrijedna knjiga otkriva mnogo i o turistima, ali i o onima koji rade u turizmu.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Ljudi su, u svojim različitim ulogama – i turisti i kao zaposlenici u turizmu, kao zaposlenici u drugim službama i organizacijama koje su više ili manje (ne)posredno vezane uz turizam, ali i kao lokalno stanovništvo – ključni faktor odnosa u svim područjima vezanim uz turizam (ekonomskom, ekološkom, kulturnom, obrazovnom i dr.) pa je jasno zašto i psihologija ima svoje mjesto u turizmu.

Psihologiju u turizmu mogli bismo definirati kao granu psihologije koja se bavi zakonitostima doživljavanja i ponašanja ljudi koji se koriste turističkim uslugama ili ih izravno ili neizravno pružaju. S obzirom na širinu obuhvaćenih područja u knjizi, ona će biti od koristi i onima koji o turizmu tek uče i onima kojima je turizam posao, karijera ili životni poziv (ili sve to zajedno), ali i onima koji u turizmu samo uživaju.

Knjiga se temelji na rezultatima znanstvenih istraživanja najviše, dakako, u području psihologije u turizmu, ali je nekada bilo nužno zaviriti i u sociologiju i u ekonomiju), prožeta je osobnim iskustvima (našim, iskustvima bliskih nam ljudi i zapisima iz literature). Također se opisuje (mogući) doprinos pojedinih grana psihologije turizmu. No, nećemo se zavaravati: što bolje razumijemo turiste, bolju ćemo im uslugu pružiti: oni će biti zadovoljniji, a ostvareni prihod veći.

Iz sadržaja:

UVOD: O doprinosu psihologije području turizma

  1. ŠTO JE TURIZAM I TKO SU TURISTI?

Definicija turizma i turista

Turizam i slobodno vrijeme

Crtice iz (pra)povijesti turizma

  1. METODE ISTRAŽIVANJA U PSIHOLOGIJU U TURIZMU

Zašto su nam potrebna istraživanja?

Planiranje i provedba istraživanja

Vrste istraživanja

Etički standardi u istraživanjima

  1. TKO PUTUJE KAMO – PSIHOLOGIJA INDIVIDUALNIH RAZLIKA

Segmentacija turističkog tržišta

Prvi pokušaji klasifikacije turista

Osobine ličnosti i turizam

Životne vrijednosti, životni stil i turizam

Demografske varijable povezane s putovanjima

Turisti s posebnim interesima

  1. ZAŠTO LJUDI PUTUJU – PSIHOLOGIJA MOTIVACIJE I TURIZAM

Teorije potreba

Teorije gurajućih i privlačećih faktora

Motivacija onih koji ne putuju

  1. KAKO SE DONOSE ODLUKE O PUTOVANJU – KOGNITIVNA PSIHOLOGIJA I TURIZAM
  2. ODNOSI MEĐU LJUDIMA U TURIZMU – SOCIJALNA PSIHOLOGIJA I TURIZAM
  3. KOMUNIKACIJA U TURIZMU
  4. KAKO SE ODNOSITI PREMA LJUDIMA IZ RAZLIČITIH KULTURA – PSIHOLOGIJA INTERKULTURALNOSTI
  5. MOŽE LI TURIZAM LJUDE UČINITI SRETNIJIMA I BOLJIMA – POZITIVNA PSIHOLOGIJA I TURIZAM
  6. STRES NA PUTOVANJU I KAKO NJIME UPRAVLJATI
  7. KAKO OKOLIŠ DJELUJE NA POJEDINCA – EKOLOŠKA PSIHOLOGIJA I TURIZAM
  8. KOJE SU SPECIFIČNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I RADA U TURIZMU – ORGANIZACIJSKA PSIHOLOGIJA I TURIZAM
  9. KAKO PRILAGODITI RAD ZAPOSLENIKU I TURISTU – ERGONOMIJSKA PSIHOLOGIJA I TURIZAM

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Karakter

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

TURIZAM I TERITORIJ

Uvod u antropologiju turizma

Šuràn, Fulvio

Nema na zalihi