KUPOVNO PONAŠANJE TURISTA - Naruči svoju knjigu

KUPOVNO PONAŠANJE TURISTA

Autor: Alerić, Dražen; Slivar, Iva; Stanković, Uglješa
Područje: Turizam
Karakter: znanstvena
Godina izdanja: 2017
Broj stranica: 282
Uvez: Meki

150,00 Kn

Knjiga namijenjena širokoj javnosti: znanstvenicima, stručnjacima koji su u kontaktu s gostima te studentima. Namjena jest i popunjenje jaza na temu ponašanja potrošača u turizmu sa čovjekom kao središtem u cijeloj priči.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi: 

U današnje vrijeme turističke djelatnosti imaju vrlo velik utjecaj na svjetski gospodarski život. Turizam snažno utječe na gospodarstva država, regija, lokalnih zajednica, na otvaranje radnih mjesta, stvaranje dodane vrijednosti, a ne smije se zanemariti ni sociokulturalni utjecaj turista na domicilno stanovništvo te utjecaj turista na okoliš mjesta koja posjećuju.

Ova problematika izuzetno je aktualna – sve je prisutniji trend individuzalizma, što pridonosi stvaranju novih tržišnih segmenata za koje vrijede drugačiti kriteriji segmentacije u odnosu na one klasične. Uz zemljopisne, demografske, društveno-kulturne i druge kriterije segmentiranja tržišta, uvode se i vrijede novi kriteriji poput hobija, socijalne orijentacije, ekološke osviještenosti, hedonizma i gurmanstva. Istraživanje kupovnog ponašanja turista može pomoći svima koji su direktno uključeni u prodaju proizvoda i usluga turistima, ali i svima na koje turisti svojim aktivnostima snažno utječu kao što su države, regije i gradovi koje turisti posjećuju.

Iz sadržaja:

UVODTEORIJA POTREBA I MOTIVACIJA U TURIZMU (Ana Birin) / TURISTIČKA DESTINACIJA KAO PROSTORNI UVJET ZA ZADOVOLJENJE TURISTIČKIH POTREBA (Sanja Božić, Jovanović Tamara) / ISTRAŽIVANJE KUPOVNOG PONAŠANJA TURISTA (Dražen Alerić) / SEGMENTACIJA I POZICIONIRANJE U TURIZMU (Dražen Alerić) / ČIMBENICI UTJECAJA NA KUPOVNO PONAŠANJE TURISTA (Tina Šegota, Branka Novčić) /PROCES DONOŠENJA ODLUKE TURISTA O KUPOVINI / Planiranje i kupovina putovanja – proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora (Dina Lončarić, Jasmina Dlačić / Korisnička evaluacija lokalnih i globalnih online putničkih agencija na primjeru Hrvatske (Uglješa Stankov, Vanja Pavluković, Isidora Rajić) / Istraživanje kupaca u ruralnom turizmu s aspekta ekonomije doživljaja (Tihana Sudarić) / Analiza ponašanja turista na lokalnim manifestacijama (Klara Trošt Lesić) / Glazba i emocije u predvorju kao fizičkom okruženju hotelske usluge (Ana Čuić Tanković) / Online recenzije u turizmu  (Goran Dedić) / Politika upravljanja prigovorima turista – teoretski aspekt i praktična primjena (Morena Paulišić, Iva Slivar, Adriana Galant) / ZADOVOLJSTVO TURISTA I NJIHOVA LOJALNOST / Zadovoljstvo elementima kvalitete turističke destinacije – studija slučaja Južne Istre (Jasmina Gržinić, Iva Slivar, Tamara Florinčić) / PRAVA POTROŠAČA U TURIZMU EU (Janko Veselinović) / ODGOVORNI TURISTI (Kristina Afrić Rakitovac) / TURISTI BUDUĆNOSTI (Radmila Živković, Jelena Gajić)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Izdavač

Karakter

Uvez

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

INTERNETOM DO GOSTIJU

Povećajte broj rezervacija privatnog i hotelskog smještaja uz internet marketing

Kovačević Marina; Vuković, Tanja

HOTELSKI MENADŽMENT

UPRAVLJANJE RAZVOJEM TURIZMA I PODUZETNIŠTVA

Turistička politika, razvoj i poduzetništvo u turizmu

Bartoluci, Mato

Nema na zalihi