Opis
O knjizi:
Centralna teza knjige da tvrtke moraju radikalno promijeniti svoje poslovanje možda će se nekima učiniti ekstremna. Ali za one koje nisu skloni rizicima dodaje se kako se preporuke temelje na uspjesima koje sada doživljava nekoliko izvanrednih organizacija. Zahvaljujući njima i njihovim dalekovidnim dužnosnicima i menadžerima, njihove doprinose i iskustva pronalazimo u cijeloj knjizi.
Iz sadržaja:
Reinženjering za 21. stoljeće / Kriza koja ne želi nestati / Reinženjering: Put do promjene / Promišljanje poslovnih procesa / Novi svijet rada / Pokretačka uloga informacijske tehnologije / Tko provodi reinženjering / Lov za prilike za reinženjering / Iskustvo reinženjeringa / Započinjanje s reinženjeringom / Iskustvo jedne tvrtke: Duke Power / Iskustvo jedne tvrtke: IBM / Iskustvo jedne tvrtke: Deere / Uspjeh u reinženjeringu / Epilog / Često postavljana pitanja