Opis
Iz recenzija:
Knjiga predstavlja značajan doprinos diseminaciji znanja o zelenom marketingu kao značajnom aspektu održivog poslovanja. Knjiga može biti zanimljiva, korisna i inspirativna znanstvenicima, studentima, gospodarstvenicima i široj javnosti. Doc. dr. sc. Kristina Afrić Rakitovac, Fakultet ekonomije i turizma, Pula
Iz sadržaja:
UVOD / POJMOVNO ODREĐENJE ZELENOG MARKETINGA / MAKROOKRUŽENJE KAO KONTEKST ZELENOG MARKETINGA / Utjecaj čovjeka na prirodno okruženje ( okoliš ) / Odnos s drugim aspektima makrookruženja / ODGOVOR PODUZEĆA NA PROMJENE U MAKROOKRUŽENJU / Čimbenici usvajanja zelenog marketinga / Doprinos i učinci usmjerenja na zeleno poslovanje / Strateška obilježja zelenog marketinga u poduzećima / PONAŠANJE POTROŠAČA U ZELENOM MARKETINGU / Čimbenici usvajanja zelenih proizvoda / Prepreke usvajanja zelenih proizvoda / Proces donošenja odluke o kupnji zelenih proizvoda / ZELENI STRATEŠKI MARKETING / Segmentacija zelenih potrošača / Ciljanje tržišta / Pozicioniranje zelenih proizvoda / ZELENE INOVACIJE / Značaj zelenih inovacija / Aspekti zelene inovacije / Zeleni dizajn / Usvajanje zelene inovacije / ZELENI MARKETINŠKI SPLET / Zeleni proizvod / Oblikovanje zelenih usluga / ZELENA KOMUNIKACIJA / Poimanje i obilježja zelene komunikacije / Ciljna javnost / Ciljevi i strategije zelene komunikacije / OBLICI KOMUNICIRANJA / Zeleno oglašavanje / Ostali oblici zelenog komuniciranja / ZELENI MARKETING I LANAC OPSKRBE / Zeleni lanac opskrbe / Povratna logistika / Održiva maloprodaja / ZELENA CIJENA / Cijena u kontekstu isporučene vrijednosti kupca i strategije poduzeća / Čimbenici oblikovanja cijena / ZAKLJUČNA RAZMATRANJA / POPIS LITERATURE