Opis
Iz sadržaja:
METAFORA BRANDOVA / Brand kao DNA / Osnove brandinga / Zašto branding? / IKEA: Flatpack brand / Cijepljenje protiv katastrofe / Financijska vrijednost / Kraći životni ciklusi / Brand kao pokretač kompanije / NOVE STVARNOSTI / Branding u Mrežnoj Ekonomiji / Izgradnja konteksta / Zauzeti se za nešto / Izgradnja odnosa / Stvaranje potrošačkih zajednica / Uključenost čini sve / Dozvolite mi da vas zabavim / Oponašanje poduzetnika / Nevinost Virgina / Branding za budućnost / IZVORNO OPONAŠANJE / Prijateljski branding / Starbucksova zvijezda / Učvršćivanje odnosa / Umijeće darivanja / Vjerni prijatelji / Stvarna i zamišljena stvarnost / Značaj vjerodostojnosti / Adidasovo iskušenje / STVARANJE 4-D BRANDA / Razumjevanje transparentnosti / Uloga potrošača / Otkrivanje novih dimenzija / Jedan brand mnogo Brand Mind prostora / Lik na pozornici / ŽIVJETI 4-D BRAND / Evangelizacija branda / Tko bi trebao biti odgovoran za brand? / Glavni direktor brandinga / Stvaranje recepta / Razvoj dobrog odnosa / Metafore: vizualizacija i pripovijedanje / preoblikovanje organizacije / Brand Code turneja / Uvijek vaš / UPRAVLJANJE 4-D BRANDOM / Mjeriti brandove na 4-D način / Brand i organizacija / Brand, motivacija i zapošljavanje / Brand i razvoj proizvoda / Širenje branda / Odabrati ime s Brand Codom / Nijanse narančastog / Povezivanje s ljudima / Akvizicije s Brand Codom / Odabir partnera uz pomoć Brand Coda / OSOBNI BRANDING 4-D 4-U / 4-D Vodstvo / Pojedinac iznad svega / Kako pristajete kompaniji za koju radite? / Stvaranje vašeg osobnog branda / Usklađivanje vašeg branda / Jeste li zaista spremni za osobni branding? / DESET ZAPOVIJEDI ZA BRAND S BUDUĆNOŠĆU /