Akcija!
BRANDING - Naruči svoju knjigu

BRANDING

Kako izgraditi najbolju marku
Autor: Pavlek, Zvonimir
Područje: M.E.P. - naša izdanja
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 414
Uvez: Tvrdi

130,00 Kn167,00 Kn

Izuzetna knjiga o brandingu zasnovana na teoriji i neposrednom stvaralačkom iskustvu u kreiranju uspješnih hrvatskih marki. U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.

Očisti

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga Branding predstavlja vidan doprinos izučavanju i prikazivanju struke i prakse brandinga kod nas. Napisana je da zadovolji aktualne potrebe hrvatske čitalačke publike, prvenstveno poslovnih ljudi i studenata poslovnog i marketinškog usmjerenja, ali i drugih. Djelo je pisano jezikom komunikacije koji jamči razumijevanje i primjenu kako u razvoju strateških odrednica tako i u operativnoj praksi poduzeća. U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.

«Zvonimir Pavlek je jedan od rijetkih autora u marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene temeljitosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti «treća dimenzija», što je u ovom slučaju metafora za životnost, osjećaj za stvarnost i praksu, uz već poslovičnu poticajnost autora u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika. Zaista, Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak. Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu. Autor nam je ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina. Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će njezinu privlačnost i korist.» Prof. dr. sc. Josip Senečić, z recenzije knjige Branding

Iz sadržaja:

UVOD U BRANDING/ STRATEGIJA U TURBULENTNIM VREMENIMA/ PROCESNI MODELI/ MARKA – RAZVOJ I RAŠIRENOST/ OD MARKE DO BRANDA/ STVARANJE IDENTITETA MARKE I ODNOSA S POTROŠAČIMA/ FENOMEN EMOCIONALNOG, DOŽIVLJAJNOG BRANDINGA/ SOCIOLOŠKI I KULTUROLOŠKI FENOMENI BRANDINGA/ POZICIONIRANJE/ KOMUNIKACIJA KAO POVEZNICA POZICIONIRANJA I POTROŠAČA/ UPRAVLJANJE MARKOM – BRAND MANAGEMENT/ VRIJEDNOST MARKE/ UMJESTO ZAKLJUČKA: KAKO ZAPRAVO NAPRAVITI DOBRU MARKU?

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Pavlek, Zvonimir

Broj stranica

ISBN

Izdavač