Opis
O knjizi:
‘Interaktivni marketing’ plod je uspješne interdisciplinarne suradnje i istraživanja u području interaktivnog marketinga te predstavlja “krunu” višegodišnjih napora da se ovo, relativno novo područje marketinga, učini transparentnim, dostupnim i, prije svega, zanimljivim za sve one koji marketing ne smatraju “dovršenom” koncepcijom, već se prema njemu odnose kao prema organizmu koji se neprestano razvija.
Zamišljena je kao zaokruženi presjek/pregled svih bitnih teorijskih i praktičnih sastavnica nužnih za kvalitetno razumijevanje, usvajanje i primjenu interaktivnog marketinga, a brojni primjeri iz gospodarske i izvangospodarske prakse zamišljeni su kao svojevrsno “sidro” kako bi ponuđeni teorijski okviri dobili kvalitetnu realnu dimenziju.
Iz sadržaja:
INTERAKTIVNI MARKETING – SPECIFIČNOSTI MARKETING MIKSA/ INTERAKTIVNA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA/ TRADICIONALNI OBLICI INTERAKTIVNE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE/ NOVI OBLICI MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE/ INOVACIJE I TRENDOVI KOJI UTJEČU NA RAZVOJ INTERAKTIVNOG MARKETINGA/ PROCES RAZVOJA INTERAKCIJA I ODNOSA S POTROŠAČEM/ PODUZEĆE I POTROŠAČ KAO SUDIONICI U INTERAKTIVNOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI I MARKETINGU ODNOSA/ UPRAVLJANJE ODNOSIMA S DIGITALNIM POTROŠAČEM/ IZDVOJENI SPECIFIČNI ASPEKTI INTERAKTIVNOG MARKETINGA/ ZAKLJUČNA RAZMATRANJA