IZRAVNI MARKETING - Naruči svoju knjigu

IZRAVNI MARKETING

Autor: Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Hutinski, Željko; Vrček, Neven
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2005
Broj stranica: 237
Uvez: Tvrdi

140,00 Kn

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja. Razloge takvoga razvoja prvenstveno treba tražiti u fascinantnom tehnološkom razvoju potaknutom informatičkom revolucijom…

SKU: 787 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja – poglavlja:
Izravni marketing/ Temelji izravnog marketinga/ Prepoznavanje vlastitih kupaca/ Kanali i mediji izravnog marketinga/ Utjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj izravnog marketinga/ Mobilno trgovanje/ Elektroničko poslovanje/ Sigurnost informacijskog sustava

O knjizi:
Današnji moderni svijet, svijet je informacijskog društva. Informacijske tehnologije, uz kapital kao bitan čimbenik razvoja, postaju osnovicom tehnološkog razvoja svijeta, a njihova primjena dobiva nosivu ulogu u razvitku društva.
Društvene promjene, kulturni razvoj, globalizacija i utjecaj globalizacije potakli su potrebu za uvođenjem i uvažavanjem koncepcije izravnog marketinga i elektroničkog poslovanja uposlovanju poduzeća.
Knjiga je u prvom redu namjenjena studentima Fakulteta organizacije i informatike Varažin.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Fakultet organizacije i informatike

Karakter

udžbenik

Autor

Dobrinić, Damir, Dvorski, Stjepan, Hutinski, Željko, Vrček, Neven

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN