IZRAVNI MARKETING - Naruči svoju knjigu

IZRAVNI MARKETING

Autor: Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 87
Uvez: Meki

13,94 

Marketing je oblik djelovanja u kojem dolazi do izražaja izravna komunikacija prodavača i kupca, a pretpostavlja kontinuiranu i individualiziranu ciljno usmjerenu i mono/multimedijalnu komunikaciju s potencijalnim kupcima! Spomenuti odnos, kreativnu praksu izravnog marketinga, Internet i sl. objašnjavaju autori u ovome djelu…

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 116 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Što je izravni marketing? / Baza podataka / Potrošačka baza podataka / Ciljevi strategije izravnog marketinga / Internet / Izravni marketinški mediji / Unutarnji telemarketing / Opći marketinški mediji / Kreativna praksa izravnog marketinga….

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Horvat, Đuro, Kovačić, Marinko

Broj stranica

ISBN

Izdavač