Opis
Iz sadržaja:
Eskimi i snijeg/ Dobro se prodati (Tri preduvjeta uspješne prodaje, Prodaja u glavi)/ Želja za prodajom (Zašto je dobro trgovati, Čekači i tragači, Kupla-Napla ili Rašto-Mika)/ Stvaranja tržišta i kupaca (Demografija, Cijene, Pohlepa, Znanje, Vjernost i navika, Brzina , Ideja i novac)/ Pravila prodaje (Što kupci (ne) vole, Što prodavača čini uspješnim, Što potiče kupce na kupnju, Što odbija kupce od kupnje)/ Stilovi, metode i načini prodaje/ Pregovori s kupcima (Kvalifikacija, Prezentacija, Razgovor s kupcima, Zaključenje pregovora)/ Navike uspješnih prodavača (Poslovne navike, Osobne navike)/ Zaključak
O knjizi:
Kako prodati snijeg Eskimima? Na prvi pogled, zadatak koji je nemoguće ostvariti. Svi znamo da Eskimi žive na sjeveru, gdje je snijega uvijek dovoljno, pa im, naizgled, ne treba dodatna ponuda. No, što je s Eskimima na privremenom radu u Egiptu? Ili s Eskimima koji zanju da je trenutno u modi plavi snijeg, a on se, baš za napast, ne može naći u okolici njihovih iglua? Možete li prodati super snijeg Eskimima koji u svojim trgovinama mogu naći samo regular ili uvozni s Južnog pola, za koji se zna da nije kvalitetan kao domaći? Konačno, što ako je susjed kupio dva kamiona snijega, a Vaš Eskim ne želi zaostajati za svojim susjedima?…” Čitajući ovu knjigu saznat ćete osnovna umijeća uspješne prodaje, ali i možda promijeniti nešto u svom pristupu kupcima. Ova knjiga će vam pomoći da demonstirate trezvenost, postojanost, pouzdanost, profesionalizam i odgovoronost koja se zahtjeva od prodavača današnjice, a što vam je potrebno da bi vas kupac razlikovao od amatera ili prevaranata.