Opis
O knjizi:
Kada tvrtke posluju tako loše da se neuspjeh može smatrati sigurnim, samo ih promjena smjera poslovanja može vratiti na put učinkovitosti i profitabilnosti. Predsjednici uprava, izvršni direktori, konzultanti i komercijalni bankari (kao i ulagači koji prate kako radi tvrtka koja se zatekla u problemima), mogu preobraziti njezinu učinkovitost putem uviđanja temeljnih načela. Ključ oporavka poslovanja leži u rigoroznoj dijagnostičkoj procjeni nakon koje je nužno provesti program stabilizacije, oblikovan tako da se nad tvrtkom uspostavi nadzor, nadvlada neposredna kriza te stvori prihod (i vrijeme) koji će omogućiti dugoročno uspješno poslovanje.
Iz sadržaja:
Upravljanje promjenom smjera poslovanja / Simptomi i uzroci pada / Obilježja kriznih situacija / Okvir za postizanje uspješne promjene smjera poslovanja / Dijagnostička procjena / Stabilizacija krize / Vodstvo / Upravljanje odnosima s vlasnicima udjela / Izrada poslovnog plana / Usmjerenost na strategiju / Organizacijska promjena / Poboljšanje najvažnijih procesa / Primjena poslovnog plana / Financijski preustroj tvrtke