Opis
O knjizi:
O kvaliteti, cjelovitoj kvaliteti, upravljanju cjelovitom kvalitetom i modelima izvrsnosti ili poslovnoj izvrsnosti postoji mnogo knjiga i milijuni naslova na Internetu. Pa čemu onda još jedna knjiga?
Baš to preobilje informacija i često teško razumljivih pojmova i kratica zbunjuje mnoge ljude koji se počinju jače zanimati za pitanja upravljanja kvalitetom – menadžere svih razina, zaposlene, ali ponekad i iskusnije stručnjake za kvalitetu. To može dovesti do pogrešnih odluka, što ima za posljedicu loš rezultat, razočaranje i rano odustajanje. Poznato je iz hrvatske i strane prakse da zato neke dobre organizacije ne certificiraju ili ne recertificiraju sustav upravljanja kvalitetom po ISO 9001:2000. Pomanjkanje brige oko razvoja kvalitete može tvrtci donijeti velike nevolje.
I baš zato – želja je autora da na temeljima svog bogatog 40-godišnjeg iskustva pruži uvid čitateljima u mnoge uspješno korištene pristupe, modele i alate za neprekidno poboljšanje kvalitete.
Autor knjige, dr. sc. Ivica Oslić, izniman je hrvatski stručnjak na svom području, s izuzetnim rezultatima u praksi, mnogim nastupima na konferencijama i preko 200 seminara na kojima je uvodio mlađe kolege u zahtjevnu poslovnu stvarnost. Autor je do skora bio kompanijski menadžer kvalitete tvrtke Ericsson Nikola Tesla d.d., a još od 1996. g. operativni je voditelj programa samoprocjenjivanja kompanije prema modelima poslovne izvrsnosti, što je 2003. g. rezultiralo dobivanjem zvaničnog EFQM certifikata „Prepoznat po izvrsnosti” (još uvijek jedini u Hrvatskoj).
Iz sadržaja:
TUMAČENJE KVALITETE/ KONTROLA KVALITETE/ OSIGURANJE KVALITETE/ UPRAVLJANJE KVALITETOM/ KVALITETA I KONKURENTNOST/ UPRAVLJANJE CJELOVITOM KVALITETOM/ ORGANIZACIJA ZA KVALITETU I IZVRSNOST/ POSLOVNA IZVRSNOST