MA TKO SAMO SMIŠLJA TE REKLAME - Naruči svoju knjigu

MA TKO SAMO SMIŠLJA TE REKLAME

Autor: Belak, Boris
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 237
Uvez: Meki

140,00 Kn

Tko smišlja te sveprisutne reklame? Što je copywriting, t.j. smišljanje i pisanje reklamnih ideja i poruka? Odgovore na ova i niz drugih pitanja nudi knjiga iskusnog kreativnog direktora Borisa Belaka, autora niza reklamnih kampanja, poruka i slogana. Naslov je prvi hrvatski priručnik za osmišljavanje i pisanje reklamnih poruka koji detaljno obrađuje pojmove copywritinga, brandova, te daje kratku povijest reklame u Hrvatskoj i svijetu.

SKU: 798 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:
Tko samo smišlja te reklame?/ Izluđuju te ili ih obožavaš?/ Misliš da to možeš i ti, ili te oduvijek zanimalo tko i što stoji iza toga?/ Što je copywriting, t.j.pisanje i osmišljavanje reklamnih ideja i poruka?/ Kako se to radi?/ Zašto copywriting funkcionira, a zašto i kada ne?

O knjizi:
Knjiga ” Ma tko samo smišlja te reklame?!? ” Borisa Belaka, iskusnog kreativnog direktora, dobitnika mnogih domaćih i inozemnih nagrada na oglašivačkim festivalima, autora mnogih reklamnih kampanja, koncepata, poruka i slogana, prvi je hrvatski priručnik za smišljanje i pisanje reklamnih poruka. Jesi li potencijalni ili postojeći reklamni kreativac, ova knjiga je must have da se upoznaš s tajnama branše!

O knjizi su rekli:
Svatko tko je na svojoj koži osjetio što znači provesti dugačak radni dan šiban usponima i padovima copywriterskog posla, dobro zna koliko energije treba da bi se tijekom noći pisala knjiga o tom istom poslu. I upravo taj empirijski moment, ta ‘metoda vlastite kože’ daje Belakovoj knjizi vrijednost koja odlazi korak dalje od čiste teorije nadograđujući ju toliko dragocjenim osobnim iskustvom, i čineći knjigu dodatno zanimljivom, zabavnom, poučnom i primjenjivom.
Siniša Waldinger, izvršni kreativni direktor, BBDO Zagreb

Knjiga je interesantan način uvođenja u tematiku pa i problematiku pisanja za komercijalnu komunikaciju. Iako se kroz finalne rezultate čini da je riječ o lakonskim i lako nastalim formama, autor pokazuje da stvaranje jasne verbalne poruke nije šala, ni u semantičkom, ni u socijalnom pa niti u poslovnom smislu. Tekstopisanje, kako bi bio točan prijevod ‘copywritinga’, višestruko je složen posao jer mora zadovoljiti identitete više entiteta u igri oglašavanja-naručitelja, posrednika i korisnika. U toj identitetskoj igri, pokazuje ova knjiga, stvaraju se kompleksna značenja koja su danas u domeni najmoćnijih komunikacijskih formata.
dr.sc. Feđa Vukić

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Belak, Boris

Broj stranica

ISBN

Izdavač