Opis
Iz sadržaja:
Specifična obilježja turističkog tržišta/ Potrošačko ponašanje u turizmu/ Segmentacija turističkog tržišta/ Politika proizvoda u turizmu/ Cijena turističkog proizvoda/ Politika i kanali prodaje/ Promocija u turizmu/ Marketing turističke destinacije/ Istraživanje turističkih tržišta/ Organizacija marketinga u poduzećima turističkog gospodarstva/ Marketinška kontrola u turizmu
O knjizi:
Turizam spada u aktivnosti temeljene na slobodnom vremenu. U tom je smislu i marketing u turizmu dio šire djelatnosti koju nazivamo marketing slobodnog vremena (the marketing of leisure). Ova djelatnost u suvremenom svijetu igra izrazito značajnu ulogu s tendencijom stalnog jačanja te uloge. U osnovi svega nalaze se kategorije: slobodno vrijeme i diskrecijski dohodak pučanstva. Naime, i jedna i druga kategorija nalaze se dugoročno gledajući na široj svjetskoj razini u stalnoj progresiji. Bitne oznake fenomena slobodnog vremena odnosno aktivnosti koje se temelje na tom fenomenu jesu: odsutnost prinude, ostvarivanje osobnog zadovoljstva, značenje igranja i društvena dimenzija slobodnog vremena.