MARKETING TURISTIČKIH ATRAKCIJA, FESTIVALA I POSEBNIH DOGAĐANJA - Naruči svoju knjigu

MARKETING TURISTIČKIH ATRAKCIJA, FESTIVALA I POSEBNIH DOGAĐANJA

Praktični vodič za znatno povećanje posjećenosti i prihoda
Autor: Richards, Bill
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 1997
Broj stranica: 227
Uvez: Meki

26,54 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 810 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja – poglavlja:
Turističke atrakcije i priredbe/ Turističke atrakcije, festivali, osobita događanja i godišnjice/ Tržište/ Promocija i prodaja/ Uloga specijalnih zbivanja u marketingu turističkih atrakcija/ Uloga aktivnosti u markrtingu/ Marketing festivala i specijalnih događanja/ Marketing godišnjica/ Primjeri događanja/ Reference i bibliografija/

O knjizi:
Ako ste zaduženi za organizaciju, promoviranje ili privlačenje posjetitelj turističkih atrakcija, festivala ili drugih događanja, Vaš posao je osigurati da što više ljudi provede ugodno vrijeme i da profit bude što veći.
Ovaj priručnik objašnjava što posjetitelji zaista traže na ekskurziji, posjetu izložbi ili danu posvećenom izlasku iz svakodnevne rutine ili tijekom odmora.
Nudi praktične savjete kako ispuniti njigova očekivanja, kako postići njihovo zadovoljstvo i kako maksimirati njihov ukupan broj, time i zaradu.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Richards, Bill

Broj stranica

ISBN

Izdavač