MARKETINŠKI PLANOVI - Naruči svoju knjigu

MARKETINŠKI PLANOVI

Kako ih pripremati, kako ih koristiti
Autor: McDonald, Malcolm
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2004
Broj stranica: 659
Uvez: Tvrdi

360,00 Kn

Knjiga Malcolma McDonalda postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu, ali je i nezaobilazan priručnik marketinga u praksi. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija i problema za rješavanje.

SKU: 120 Kategorija: Oznaka:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Što je marketinški proces / Proces marketinškog planiranja – glavni koraci / Proces marketinškog planiranja – mitovi i stvarnost / Obavljanje markrtinške revizije – revizija klijenata i tržišta / Obavljanje markrtinške revizije – revizija proizvoda / Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija / Plan komunikacija – planovi oglašavanja i unapređenja prodaje / Plan komunikacija – plan prodaje / Plan cijena / Plan distribucije i plan usluživanja kupaca / Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketrinški plan / Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju / Sustav mrketinškog planiranja korak po korak

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

stručna

Autor

McDonald, Malcolm

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN

Izdavač