MEĐUZAVISNOST LIBERALIZACIJE POŠTANSKOG TRŽIŠTA I IZRAVNOG MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

MEĐUZAVISNOST LIBERALIZACIJE POŠTANSKOG TRŽIŠTA I IZRAVNOG MARKETINGA

Autor: Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Staničić, Sandra; Trlek, Tvrtko
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 203
Uvez: Tvrdi

120,00 Kn

Doprinos daljnjem razvoju izravnog marketinga na području RH! Putokaz davateljima poštanskih usluga koji može predstavljati i putokaz efikasnog djelovanja na tržištu!

SKU: 770 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:
POŠTANSKI PROMET KAO DIO PROMETNOG SUSTAVA RH/ Značenje i uloga prometnog sustava RH/ Model razvitka prometnog sustava RH/ Poštanski promet kao dio prometnog sustava RH/ Utjecaj poštanskog prometa na razvoj turizma/ Društvena odgovornost davatelja poštanskih usluga/ ULOGA I ZNAČENJE POŠTANSKOG TRŽIŠTA/ Povijesni razvoj poštanskog tržišta/ Karakteristike poštanskog tržišra/ Hrvatska ekonomija i poštansko tržište (…)/ IZGRADNJA DODATNE VRIJEDNOSTI POŠTANSKIH USLUGA/ Upravljanje bazama podataka – geomarketing/ Tehnologije masovne produkcije dokumenata/ PROCES LIBERALIZACIJE POŠTANSKOG TRŽIŠTA/ Primjeri deregulacije i liberalizacije/ Utjecaj liberalizacije na poštansko tržište/ Deregulacija i liberalizacija tržišta poštanskih usluga u Hrvatskoj/ OSNOVNI ELEMENTI TRŽIŠTA POŠTANSKIH USLUGA/ Davatelji poštanskih usluga/ Regulatori tržišta poštanskih usluga/ Nacionalno regulatorno tijelo RH/ IZRAVNI MARKETING/ Definiranje izravnog marketinga/ Ciljevi i funkcije izravnog marketinga/ Kanali i mediji izravnog marketinga/ Izravna pošta (…)/ DALJNJI RAZVOJ IZRAVNOG MARKETINGA I IZRAVNE POŠTE NA LIBERALIZIRANOM POŠTANSKOM TRŽIŠTU/ Trendovi u razvoju izravne pošte/ Javni operatori u zemljama EU i razvoj izravne pošte/ Cijena obavljanja usluge izravne pošte/ Utjecaj javnog operatora na razvoj izravne pošte u Hrvatskoj/ PRIMJENA INTEGRIRANOG IZRAVNOG MARKETINGA/ Pojam integriranog izravnog marketinga/ Integrirani marketing u praksi

O knjizi:
Knjiga je nastala u sklopu istoimenog znanstvenog projekta provedenog uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH. Proces liberalizacije poštanskog tržišta u punom je zamahu na području RH i provodi se u skladu s direktivama Europske unije. Kako izravni marketing, danas sve izraženiji oblik marketinškog djelovanja, svoje aktivnosti u velikoj mjeri temelji na poštanskim uslugama, postoji veliki interes, kako tvrtki koje koriste određene tehnike izravnog marketinga , tako i svih onih koji neposredno ili posredno sudjeluju u njegovom odvijanju, za dobivanje dostupnije, kvalitetnije i jeftinije poštanske usluge, što se od liberalizacije poštanskog tržišta očekuje.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Tvrdi

Autor

Trlek, Tvrtko

Broj stranica

ISBN

Izdavač