Opis
Iz sadržaja:
PRIPREMA ZA MEDIJE/ ŠTO NOVINARI ŽELE, I ZAŠTO TO ŽELE/ IZNOŠENJE JASNE PORUKE/ VOĐENJE INTERVJUA/ RADIO I TELEVIZIJA/ ŠTO SE ONDA DOGAĐA I ŠTO JOŠ MOŽETE URADITI/ UPRAVLJANJE KRIZNIM SITUACIJAMA/ VAŠA ZAKONSKA PRAVA I ŠTO DA S NJIMA RADITE/
O knjizi:
Knjiga Williama Essexa slobodnog novinara, pisca i voditelja treninga za odnose s medijima, praktični je vodič koji menadžere upućuje kako raditi s medijima. Pokriva teme od prvog kontakta s novinarom, dogovaranja i vođenja intervjua, priprema za i sam nastup na radiju i televiziji, te komunikaciju s novinarima u kriznim situacijama. Fokusira se na to što novinari žele, zašto to žele te kako da im to date.
Knjiga je napisana za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama čije obaveze uključuju komunikaciju s novinarima. Koristi kako onima koji se s medijima susreću prvi puta, tako i onima koji žele usavršiti svoje vještine u radu s novinarima. Cilj knjige je predstaviti niz tehnika upotrebljivih u bilo kakvom kontaktu s medijima, zasnovanih na razumijevanju toga što novinari žele i zašto to žele. Čitatelji mogu steći znanja koja će im pomoći, da odgovore na potrebe novinara tako da dobiju odgovarajući medijski prostor nakon svog intervjua, te da stvore dugoročne, uzajamno korisne odnose s predstavnicima medija.