PRIRUČNIK ZA POLITIČKE KAMPANJE - Naruči svoju knjigu

PRIRUČNIK ZA POLITIČKE KAMPANJE

Autor: Zetter, Lionel
Područje: Mediji, komunikacija i odnosi s javnošću
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 152
Uvez: Meki

100,00 Kn

Autor opisuje sve korake potrebne za osvajanje političkih mandata na lokalnim i parlamentarnim izborima: od odabira kandidata, dijeljenja letaka do obilazaka birača u domovima i brojanja glasova. Priručnik namijenjen svima koji sudjeluju u izbornim kampanjama.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

ZRAČNI RAT/ Uvod/ lažni rat/ Okršaji/ Atentat/ Stranačke središnjice/ Prikupljanje sredstava/ Ključno bojno polje/ Zaključak/ KOPNENI RAT/ Uvod/ Odabir kandidata/ Prikuljanje informacija i izviđanje/ Procesi odabira kandidata/ Lokalni izbori/ Početak kampanje/ Lokalna komunikacija/ Raspored izbora/ Troškovi izbora/ Donacije/ Biračko pravo/ Uniforma- što nositi/ Oprema- što će vam trebati/ Dijeljenje letaka/ Druge metode glasovanja/ Izborno obećanje/ Od vrata do vrata/ Vođenje kampanje/ Zajednički skupovi kandidata/ Kampanje ometanja/ Ciljane četvrti/ Dan izbora/ Kucanje u valovima – asimetrični rat/ Brojanje glasova/ Zaključak/ Dodaci

O knjizi:

Knjiga Lionela Zettera opisuje sve faze političke kampanje koju uspoređuje s vojnim kampanjama koje je potrebno unaprijed isplanirati do najsitnijih detalja. Zetter, veteran brojnih kampanja za lokalne, područne i nacionalne izbore, stranački je aktivist i poznati britanski lobist. U svojoj knjizi opisuje sve potrebne korake za pobjedu u izbornoj kampanji i osvajanje tih tako važnih sjedala: od selekcije kandidata i njegova pratećeg tima, financiranja kampanje, planiranja i provedbe aktivnosti za animiranje glasača, odnosa s medijima… sve do posljednjih sati pred izbore.
Podijeljena je na dio koji se bavi strategijom i dio koji se bavi taktikom. Polazi od pregleda situacije (zračni rat), kako bi pješaštvo steklo neku ideju o tome što generali misle – i rade. Potom prelazi na praktična pitanja borbe i pobjede u izbornoj kampanji na terenu – što ćete morati imati i što ćete morati činiti. Kao i u kampanji, knjiga završava danom izbora: što ćete morati učiniti tog sudbonosnog dana i kako biste se trebali ponašati – bez obzira pobijedili ili izgubili.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Karakter

priručnik

Autor

Zetter, Lionel

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN