MOMENTUM EFEKT - Naruči svoju knjigu

MOMENTUM EFEKT

Autor: Larreche, J. C.
Područje: Menadžment
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 304
Uvez: Meki

22,16 

Koja je tajna postizanja održivoga visokog rasta i momentuma? Kako potaknuti izniman rast? Autor na temelju niza najnovijih istraživanja i studija slučajeva pokušava dati odgovor na postavljena pitanja. Ističući važnost zamaha koji će omogućiti održivi razvoj tvrtke autor ukazuje na niz uspješnih strategija koje vode ka tome cilju!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 764 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta: zamah. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi ‘Momentum efekt’ autor J. C. Larreche pojašnjava cjelokupni okvir stvaranja zamaha, zadržavanja i primjene njegove snage. Koristeći se novim istraživanjima i snažnim studijama slučaja, Larreche ukazuje na nevjerojatnu ulogu zamaha u stvaranju vrijednosti. Prikazuje proces razvoja snažnih ponuda koje se nalaze u središtu ove snažne sile.

Ova je knjiga sustavni proces za stvaranje zamaha koji se uspješno primjenjuje u svakom poslu, svakoj industriji, u svim tržišnim uvjetima. Naučit ćete kako strategijom zamaha stvoriti novu vrijednost i izgraditi vještine vodstva kojim se ostvaruje izuzetno profitabilan rast u sljedećih šest mjeseci, pet godina pa čak i desetljeća.

Iz sadržaja:

OTKRIVANJE MOMENTUMA / Snaga momentuma /Izvor zamaha / Put zamaha / STVARANJE ZAMAHA / Važne informacije / Uvjerljiva vrijednost / Snažan kapital / Dizajniranje snažnih ponuda / PROVEDBA ZAMAHA / Provedba snažne ponude / Snažno zadovoljstvo / Snažna retencija / Snažna angažiranost / POTPUNI ZAMAH / Vodstvo zamahom

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Larreche, Jean-Claude

Broj stranica

ISBN

Izdavač