Opis
O knjizi:
Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta: zamah. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi ‘Momentum efekt’ autor J. C. Larreche pojašnjava cjelokupni okvir stvaranja zamaha, zadržavanja i primjene njegove snage. Koristeći se novim istraživanjima i snažnim studijama slučaja, Larreche ukazuje na nevjerojatnu ulogu zamaha u stvaranju vrijednosti. Prikazuje proces razvoja snažnih ponuda koje se nalaze u središtu ove snažne sile.
Ova je knjiga sustavni proces za stvaranje zamaha koji se uspješno primjenjuje u svakom poslu, svakoj industriji, u svim tržišnim uvjetima. Naučit ćete kako strategijom zamaha stvoriti novu vrijednost i izgraditi vještine vodstva kojim se ostvaruje izuzetno profitabilan rast u sljedećih šest mjeseci, pet godina pa čak i desetljeća.
Iz sadržaja:
OTKRIVANJE MOMENTUMA / Snaga momentuma /Izvor zamaha / Put zamaha / STVARANJE ZAMAHA / Važne informacije / Uvjerljiva vrijednost / Snažan kapital / Dizajniranje snažnih ponuda / PROVEDBA ZAMAHA / Provedba snažne ponude / Snažno zadovoljstvo / Snažna retencija / Snažna angažiranost / POTPUNI ZAMAH / Vodstvo zamahom