Opis
O knjizi:
Postoji priča koja govori o strategiji, a ide ovako: Sjedile tri žabe na lopoču cijeli dan i negdje predvečer jedna žaba odluči skočiti u vodu. Nagradno pitanje je: Koliko je žaba ostalo na lopoču? Iako dobivam različite odgovore, od niti jedna pa do sve tri, možda će vam se najtočniji odgovor činiti – dvije žabe. Ipak, točan odgovor je TRI. Dakle, jedna je žaba odlučila, ali nije skočila. U ovoj knjizi ćemo pokušati ovu žabu, a i sve ostale naučiti – ne samo donijeti odluku i strategiju, nego i kako da vašu vrhunsku strategiju pretvorite u odlične taktičke i operativne zamisli te da ih sve zajedno prevedete u akcije koje će donijeti vrijednost vama i vašim klijentima.
Iz sadržaja:
I. UVOD ili Kada je prilika srela pripremu………………………………………… 6
Proaktivnost ………………………………………………………………………………………….7
II. Karike koje upravljaju lancem opskrbe (Supply Chain Management)?……. 10
Uvod u SCM – Logistika jučer, danas, sutra……………………………………………11
Trendovi u logistici ……………………………………………………………………………… 14
Planiranje je pojelo strategiju ……………………………………………………………….26
Zalihe kao krvotok………………………………………………………………………………..46
Upravljanje dobavljačima – Kratkoročne uštede ili dugoročno partnerstvo?……. 60
Skladištenje brzinom svjetlosti – E, to je logistika! ………………………………..73
Izazovi logistike povrata za 21. Stoljeće…………………………………………………83
III. Resursi u SCM-u – Lanac je jak koliko i njegova najslabija karika?…………92
Ljudi i talenti………………………………………………………………………………………..93
Procesi i njihov tijek……………………………………………………………………………103
Kapacitet – Sljedeća velika komparativna prednost …………………………….. 113
IV. Priča o tri žabe – Kako definirati vrhunsku strategiju? ……………. 118
Strateško razmišljanje ………………………………………………………………………..119
Uvod u strategiju………………………………………………………………………………..123
Alati za izradu strategije …………………………………………………………………….. 125
Strategija u teškim vremenima ili Promjene „ante portas“ ……………………148
V. Izgubljeni u prijevodu – Kako onda natjerati žabu u vodu?……….150
Usklađivanje strategije ……………………………………………………………………….151
Samurajska strategija u lancu opskrbe………………………………………………..153
Pareto na kvadrat – Upravljanje portfeljem kompanije………………………….158
Formula za održivi rast ………………………………………………………………………. 162
Outsourcing Svetog Nikole ………………………………………………………………… 181
Misaoni procesi za rast kompanije ……………………………………………………… 189
Posao koji ne smijete delegirati…………………………………………………………..205
Zaključak – Formula za inovacije? ………………………………………………………216