OD STRATEGIJE DO AKCIJE - Naruči svoju knjigu

OD STRATEGIJE DO AKCIJE

Kako naučiti žabu da vrhunske strategije pretvori u uspješne Supply Chain akcije?
Autor: Zrilić, Antonio
Područje: Poslovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 249
Uvez: Meki

35,00 

Knjiga ‘Od strategije do akcije’ će vam pomoći da vašu vrhunsku strategiju pretvorite u odlične taktičke i operativne zamisli te da ih sve zajedno prevedete u akcije koje će donijeti vrijednost vama i vašim klijentima.

Opis

O knjizi:

Postoji priča koja govori o strategiji, a ide ovako: Sjedile tri žabe na lopoču cijeli dan i negdje predvečer jedna žaba odluči skočiti u vodu. Nagradno pitanje je: Koliko je žaba ostalo na lopoču? Iako dobivam različite odgovore, od niti jedna pa do sve tri, možda će vam se najtočniji odgovor činiti – dvije žabe. Ipak, točan odgovor je TRI. Dakle, jedna je žaba odlučila, ali nije skočila. U ovoj knjizi ćemo pokušati ovu žabu, a i sve ostale naučiti – ne samo donijeti odluku i strategiju, nego i kako da vašu vrhunsku strategiju pretvorite u odlične taktičke i operativne zamisli te da ih sve zajedno prevedete u akcije koje će donijeti vrijednost vama i vašim klijentima.

Iz sadržaja:

I. UVOD ili Kada je prilika srela pripremu………………………………………… 6

Proaktivnost ………………………………………………………………………………………….7

II. Karike koje upravljaju lancem opskrbe (Supply Chain Management)?……. 10

Uvod u SCM – Logistika jučer, danas, sutra……………………………………………11

Trendovi u logistici ……………………………………………………………………………… 14

Planiranje je pojelo strategiju ……………………………………………………………….26

Zalihe kao krvotok………………………………………………………………………………..46

Upravljanje dobavljačima – Kratkoročne uštede ili dugoročno partnerstvo?……. 60

Skladištenje brzinom svjetlosti – E, to je logistika! ………………………………..73

Izazovi logistike povrata za 21. Stoljeće…………………………………………………83

III. Resursi u SCM-u – Lanac je jak koliko i njegova najslabija karika?…………92

Ljudi i talenti………………………………………………………………………………………..93

Procesi i njihov tijek……………………………………………………………………………103

Kapacitet – Sljedeća velika komparativna prednost …………………………….. 113

IV. Priča o tri žabe – Kako definirati vrhunsku strategiju? ……………. 118

Strateško razmišljanje ………………………………………………………………………..119

Uvod u strategiju………………………………………………………………………………..123

Alati za izradu strategije …………………………………………………………………….. 125

Strategija u teškim vremenima ili Promjene „ante portas“ ……………………148

V. Izgubljeni u prijevodu – Kako onda natjerati žabu u vodu?……….150

Usklađivanje strategije ……………………………………………………………………….151

Samurajska strategija u lancu opskrbe………………………………………………..153

Pareto na kvadrat – Upravljanje portfeljem kompanije………………………….158

Formula za održivi rast ………………………………………………………………………. 162

Outsourcing Svetog Nikole ………………………………………………………………… 181

Misaoni procesi za rast kompanije ……………………………………………………… 189

Posao koji ne smijete delegirati…………………………………………………………..205

Zaključak – Formula za inovacije? ………………………………………………………216

 

Dodatne informacije

Autor

Godina izdanja

Broj stranica

Karakter

Uvez

ISBN