Akcija!
ODNOSI S KLIJENTIMA U E-POSLOVANJU - Naruči svoju knjigu

ODNOSI S KLIJENTIMA U E-POSLOVANJU

Autor: Panian, Željko
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 392
Uvez: Meki

11,81 

Kako poboljšati odnose klijenta i tvrtke u e-poslovanju? Što zahtijeva integraciju tvrtke, informacija, ljudi, poslovnih procesa i tehnologije? Namijenjeno menadžerima, marketinškim stručnjacima, studentima diplomskoga i poslijediplomskog studija i znanstvenicima!

SKU: 106 Kategorija: Oznaka:

Opis

Iz sadržaja:

Elementi fenomenologije ponašanja potrošača / Koncept elektroničkog ponašanja / Tržišna usmjerenost e-poslovanja / Sustavi upravljanja odnosima s klijentima / Skladište podataka / Upravljanje znanjem i poslovna inteligencija / Briga o privatnosti klijenta u e-poslovanju / Ekonomičnost i isplativost upravljanja odnosima s klijentima / Tehnologija na pomolu Web-usluge

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Sinergija

Karakter

stručna

Autor

Panian, Željko

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Izdavač