POSLOVNA STRATEGIJA - Naruči svoju knjigu

POSLOVNA STRATEGIJA

Autor: Kourdy, Jeremy
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 261
Uvez: Tvrdi

279,00 Kn

Naše iskustvo utječe na način na koji nešto radimo i to nam iskustvo pomaže razumjeti promjene. Međutim, ideje i rješenja koja proizlaze iz iskustava i ponašanja u prošlosti imaju ograničenu vrijednost. Važnije je znati cijeniti sile koje oblikuju poslovnu strategiju i ideje koje utječu na odluke i zamke tijekom strateškog razmišljanja, što će pak rezultirati učinkovitijim donošenjem odluka.

SKU: 81 Kategorija: Oznake: , ,

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Cilj ove knjige jest pomoći onima koji moraju donijeti strateške teške odluke i pojasniti proces donošenja odluka. Prvi dio se odnosi na sile koje oblikuju glavne odluke, uključujući ideje, razvoj i potencijalne zamke. Drugi dio predstavlja praktičan uvid i navodi tehnike za upravljanje odlukama. Neke su od tih ideja već prokušane i isprobane. Druge, kao što su orijentacija na informaciju i teorija obrnutosti, tek su nedavno razvijeni pristupi koji liderima nude vrijedne tehnike i smjernice. Poslovna strategija uspješno educira menadžere u složenom postupku donošenja strateških odluka.

Knjiga je udžbenik za studente prestižnih poslovnih škola u Europi i SAD-u i priručnik za poslovne ljude u svakodnevnoj praksi. Poslovanje društva prepuno je važnih i manje važnih odluka koje mogu izazvati, ako su pogrešne katastrofalne posljedice. Izuzetno složen postupak strateškog odlučivanja treba se temeljiti na znanstvenim modelima koji su provjereni kroz simulaciju i primjenu u praksi. Ti modeli uključuju i traže osmišljeni scenarij, strategiju i taktiku, poznavanje financija, procjenu visine i rizika, znanje marketinga i brojnih drugih alata nužnih za uspješno odlučivanje. U donošenju uspješnih strateških odluka knjiga Poslovna strategija bit će vam od velike koristi. Peter Drucker (The Economist)

Iz sadržaja:

POTICAJNE SILE NA DJELU / Društvene, kulturne i komercijalne sile / Ideje u praksi / Zamke / Racionalno ili intuitivno? Okviri donošenja odluka / OSTVARENJE/ KONCEPTI I ALATI ZA STRATEŠKO DONOŠENJE ODLUKA / Donošenje strateških odluka / Smišljanje scenarija / Strategije rasta / Kompetitivna strategija / Usredotočenost na kupce / Znanje i informacija / Upravljanje financijama i rizikom / Prodaja, marketing i odluke o upravljanju robnom markom / Vodstvo

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Masmedia

Karakter

stručna

Autor

Kourdy, Jeremy

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN