PSIHOLOGIJA U MENADŽMENTU - Naruči svoju knjigu

PSIHOLOGIJA U MENADŽMENTU

Autor: Gutić, Dragutin; Barbir, Vice
Područje: Menadžment
Područje: Psihologija i osobni razvoj
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2020.
Broj stranica: 318
Uvez: Tvrdi

250,00 Kn

Knjiga koja pomaže menadžerima da učine zaokret u stjecanju znanja i vještina koje su im potrebne u učinkovitijem upravljanju ljudskim i organizacijskim resursima

SKU: ddd37a154798 Kategorije: ,

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Organizacije su danas izložene izuzetno turbulentnom, ekspanzirajućem i promjenjivom okruženju, punom neizvjesnosti. Sve do nedavno, menadžment je imao ključnu ulogu da kroz identifikaciju okruženja iznađe najbolja rješenja, puteve i strategije, kako bi se ostvarili postavljeni strateški ciljevi i zadaci, misija i vizija organizacija. Hoće li menadžment kakav sada poznajemo moći i dalje to sve pratiti? Do jučer su jedino psiholozi u razvijenom svijetu bili pozvani da ponude zadovoljavajuće odgovore na sve ono što se nalazilo skriveno u nutrini zaposlenih, a što je na neki način bilo smetnja učinkovitijem vođenju organizacija. I ubuduće će to oni morati činiti, jer su za to kompetentni svojim zvanjem i znanjem.  No, ta njihova učinkovitost će značajno ovisiti o drugim konstruktivnim sadržajima koje mogu i trebaju dati menadžeri. Uz podršku psiholozima sa svojim osnovnim stečenim novim znanjima, menadžeri će sve više preuzimati i tu novu ulogu u organizacijama: da budu sukreatori ciljanih oblika organizacijskog ponašanja i u njemu usmjeravanja ljudskih resursa. Oni će morati biti treneri, (ko) terapeuti i arhitekti jednog sasvim novog pristupa ljudskim resursima, a da bi ove uloge mogli učinkovito obnašati morati će učiti psihologiju.

Ova knjiga je udžbenik namijenjen prvenstveno studentima na svim dodiplomskim, diplomskim i poslijediplomskim studijima poslovne ekonomije koji izučavaju kolegije iz ljudskih resursa, organizacijskog ponašanja i svih drugih sastavnica studijskih programa menadžmenta. Namijenjena je i menadžerima u poslovnom sektoru i izvan njega kao svakodnevni, praktični priručnik. Cilj ove knjige nije da bude priručnikom koji će od menadžera učiniti psihologe. To niti je potrebno, niti je realno očekivati. Menadžeri trebaju i u budućnosti ostati menadžeri od kojih će se zahtijevati veća znanja i vještine, osobito ona koja su izvan sadašnjih, standardnih okvira usko shvaćenog menadžmenta. To su brojna znanja i vještine iz različitih multidisciplinarnih područja, od kojih ona iz psihologije imaju visoko rangirano, smatramo primarno značenje. Menadžeri ne trebaju, ne mogu i ne smiju biti psiholozi, niti ulaziti dublje u to područje. Oni moraju učiniti radikalan zaokret u stjecanju znanja i vještina koje su im potrebne u učinkovitijem upravljanju ljudskim i organizacijskim resursima. Vjerujemo da će ova knjiga svojim sadržajem nadomjestiti barem jedan mali dio tih elementarno potrebnih, novih znanja menadžerima.

Iz sadržaja:

Predgovor (11)
A. UVODNE TEME (13)
1. Pojam menadžmenta (V.Barbir) (13)
2. Organizacije čine ljudi (V.Barbir) (14)
3. Ljudi i njihove potrebe (V .Barbir) (16)
4. Ljudi u organizacijama (V .Barbir) (17)
5. Uloge menadžera (V .Barbir) (20)
6. Karakter menadžmenta (21)
7. Determinante poslovnog upravljanja (22)
8. Interdisciplinarnost (25)
B. PSIHOLOGIJA U POSLOVNOM UPRAVLJANJU (29)
9. Mjesto psihologije u poslovnom upravljanju (29)
9.1. Pojam psihologije (33)
9.2. Predmet psihologije (33)
10. Metode u psihologiji (34)
11. Podjela psihologije (39)
C. PSIHIČKE FUNKCIJE DIONIKA ORGANIZACIJE (41)
12. Pojam psihičkih funkcija (41)
13. Podjela (41)
14. Inteligencija (41)
15. Karakter (49)
16. Temperament (53)
17. Emocije i emocionalna inteligencija (66)
18. Učenje (96)
19. Pažnja i zapažanja (111)
20. Pamćenje (115)
21. Mišljenje (118)
22. Duhovnost (124)
D. PSIHOSOCIJALNE INTERAKCIJE U RADNOJ GRUPI (139)
23. Pojam psihosocijalnih interakcija (139)
24. Vrste i podjela (139)
E. VOĐENJE LJUDSTVA (157)
25. Uloge vođa i sljedbenika (157)
26. Ustupanje i preuzimanje uloga (V.Barbir) (158)
27. Patologija vođenja (160)
28. Empatičko vođenje (167)
29. Transformacijsko vođenje (170)
30. Duhovno vođenje (172)
31. Timsko vođenje (V.Barbir) (180)
32. Testovi vođenja (182)
F. PERCEPCIJA (189)
33. Pojmovna određenja (189)
34. Selektivnost percepcije (190)
35. Percepcijske mape (191)
36. Ostale tehnike u metrici percepcije (194)
G. MOTIVACIJA ZAPOSLENIH (205)
37. Pojam motiva i motivacija (V.Barbir) (205)
38. Klasične teorije motiva i motivacija (205)
39. Sadržajne teorije motivacije (V.Barbir) (206)
40. Procesne teorije motivacije (V.Barbir) (214)
41. Suvremene teorije motivacije (V.Barbir) (215)
42. Upravljanje motivima zaposlenih (217)
43. Motivacijski testovi (222)
H. STAVOVI ZAPOSLENIH (233)
44. Pojam stavova (233)
45. Elementi stavova (234)
46. Dimenzije stavova (235)
47. Smjer stavova (237)
48. Intenzitet stavova (238)
49. Stabilnost stavova (242)
50. Mogućnost mijenjanja stavova (242)
51. Modeli stavova (245)
52. Kompleksni model stavova zaposlenih (V.Barbir) (250)
53. Stavovi i ponašanje zaposlenih (V.Barbir) (253)
54. Istraživanje stavova (256)
55. Metode istraživanja stavova (259)
56. Mogućnost predviđanja ponašanja zaposlenih pomoću semantičkog diferencijala (276)
57. Projekcijske tehnike (280)
58. Stavovi zaposlenih i promjene u organizaciji (V.Barbir) (287)
59. Mape stavova zaposlenih i promjene (291)
60. Testovi stavova (294)
Literatura (297)
Recenzije(309)
Podaci o autorima (315)

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Akcija!