Opis
Iz sadržaja:
Prolegomena za koncepciju dugoročnog razvoja turizma/ Kako nastaje strategija ponude/ Jasna strategija – uspješno poduzetništvo/ Razvoj turističke destinacije i megatrendovi u turizmu/ Regionalni aspekti ponude/Destinacijski razvoj turizma i strategije turističke politike/ Strateški ciljevi razvoja i nacionalna turistička politika/ Upravljanje ponudom turističke destinacije/ Mrtodološki aspekti utvrđivanja privatnog potencijala turističkih područja/ Osvrt na strategiju razvoja hrvatskog turizma/ Turističke destinacije u procesu globalizacije/ Koncepcija dugoročnog razvoja hrvatskog turizma
O knjizi:
Knjiga koja u nizu članaka iznosi moguće i postojeće strategije turizma u novonastalim okolnostima globalizacijskog procesa i njegovog odražavanja na hrvatski turizam kao važnu okosnicu hrvatskog gospodarstva. Dr. Magaš se osvrće na brojne aspekte turizma: od procjene kvalitete destinacije preko upravljačkog procesa sve do političkih konotacija i futuroloških koncepcija.