Opis
O knjizi:
Knjiga Davida Allena Riješi to do kraja (Getting Things Done), kada je objavljena prvi put, proglašena je „najvažnijom poslovnom knjigom za samopomoć desetljeća“ (Time), a GTD je otada postao prečac za cijelu kulturu osobne organizacije koji nudi promijeniti način na koji ljudi rade i žive. Sada je taj veteran u podučavanju i savjetnik za procese rukovođenja tu knjigu napisao iznova od početka do kraja, obogativši i dotjeravši klasični tekst novim perspektivama današnjih radnih mjesta i uključivši nove podatke koji potvrđuju njegovu bezvremensku tvrdnju da vam „glava služi za smišljanje ideja, a ne za njihovo čuvanje!“
Allenova je premisa jednostavna: naša je produktivnost izravno proporcionalna našoj sposobnosti da se opustimo. Tek kada je naš um bistar i kada su naše misli organizirane, možemo postići učinkovite rezultate i osloboditi svoj kreativni potencijal. Temeljem osnovnih načela te iskušanih savjeta, knjiga Riješi to do kraja podučit će vas kako da:
- primijenite načelo „obavite posao, delegirajte ga nekome, odložite njegovo izvršenje“ kako biste ispraznili svoj pretinac ulazne pošte
- ponovno procijenite svoje ciljeve i ostanete usredotočeni na situaciju koja se neprestano mijenja
- planirate svoje projekte i pomaknete ih s mrtve točke
- prevladate osjećaj zbunjenosti, tjeskobe i obeshrabrenosti
- pomirite se s mišlju da nešto niste obavili i da se pritom osjećate dobro u svojoj koži
Iz recenzija:
„Čitanje knjige Riješi to do kraja može predstavljati opasnost za vašu ustaljenu naviku otezanja. Pristup Davida Allena osvježavajuće je jednostavan i intuitivan. Pruža sustave, alate i savjete za postizanje iznimnih rezultata.“ – Carola Endicott, direktorica, Quality Resources, New England Medical Center
Iz sadržaja:
- UMIJEĆE GTD – RIJEŠI TO DO KRAJA
- Nova praksa za novu stvarnost
- Kako steći nadzor nad svojim životom: pet koraka za savršeno ovladavanje radnim tijekom
- Kako na kreativan način pokrenuti projekte:pet faza projektnog planiranja
2. PRAKTICIRANJE PRODUKTIVNOSTI BEZ STRESA
- Počnimo: postavljanje vremenskog okvira, prostora i alata
- Prikupljanje: utjeviranje vaših stvari u obor
- Razjašnjavanje: pražnjenje ulazne ladice
- Organiziranje: uspostavljanje pravih odjeljaka
- Pregled i razmatranje: održavajte sve ažuriranim i funkcionalnim
- Angažiranje: donošenje najboljih odluka o radnjama u koje se morate ili želite upustiti
- Stavljanje projekta pod nadzor
3.MOĆ KLJUČNIH NAČELA
- Moć navike prikupljanja
- Moć odlučivanja o slijedećim radnjama
- Moć usredotočavanja na ishod
- GTD i kognitivna znanost
- Put prema majstorstvu – savršenom ovladavanju metodologijom GTD