Opis
O knjizi:
‘Strategija plavog oceana’ razvija posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije te stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.
Iz sadržaja:
PREDGOVOR / ZAHVALE / DRUGI DIO: OBLIKOVANJE STRATEGIJE PLAVOG OCEANA / Rekonstruirajte granice tržišta / Usmjerite se na veliku sliku, ne na brojke / Dosegnite dalje od postojeće potražnje / Napravite ispravan strateški slijed / TREĆI DIO: PROVOĐENJE STRATEGIJE PLAVOG OCEANA / Savladajte ključne organizacijske zapreke / Ugradite izvršenje u strategiju / Zaključak: Održivost i obnavljanje strategije plavog oceana / DODATAK A / DODATAK B / DODATAK C / BILJEŠKE / BIBLIOGRAFIJA / KAZALO TVRTKI, MARKI, OSOBA / KAZALO POJMOVA / O AUTORU