STRATEGIJA PLAVOG OCEANA - Naruči svoju knjigu

STRATEGIJA PLAVOG OCEANA

Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu
Autor: Kim, W.Chan; Mauborgne, Renée
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 246
Uvez: Tvrdi

35,84 

Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu? Borba na tržištu može se usporediti s plivanjem u crvenom oceanu punom morskih pasa. Potpuno novi pristup strategiji poduzeća koja žele opstati u napučenom poslovnom svijetu! Prema riječima autora knjige ‘Strategija plavog oceana’, “jedini način da se pobijedi konkurencija jest prestati se truditi pobijediti konkurenciju”.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 69 Kategorija:

Opis

O knjizi:

‘Strategija plavog oceana’ razvija posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije te stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.

Iz sadržaja:

PREDGOVOR / ZAHVALE / DRUGI DIO: OBLIKOVANJE STRATEGIJE PLAVOG OCEANA / Rekonstruirajte granice tržišta / Usmjerite se na veliku sliku, ne na brojke / Dosegnite dalje od postojeće potražnje / Napravite ispravan strateški slijed / TREĆI DIO: PROVOĐENJE STRATEGIJE PLAVOG OCEANA / Savladajte ključne organizacijske zapreke / Ugradite izvršenje u strategiju / Zaključak: Održivost i obnavljanje strategije plavog oceana / DODATAK A / DODATAK B / DODATAK C / BILJEŠKE / BIBLIOGRAFIJA / KAZALO TVRTKI, MARKI, OSOBA / KAZALO POJMOVA / O AUTORU

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Mauborgne, Renée, Kin, W. Chan

Broj stranica

ISBN

Izdavač

,