Opis
O knjizi:
Autor je imao za cilj obraditi problematiku marketinga na jednostavan i razumljiv način, prilagođen osobama koje do sada nisu izučavale filozofiju i koncepciju marketinga. Fokus je na obradi polazišta marketinga i politike marketinga , odnosno analizi osobitosti elemenata marketinškog miksa i njihovih usklađivanja u cilju ostvarivanja razvoja poslovnog subjekta. Pored inovativnog pristupa, u knjizi se ističu nova marketinška promišljanja i obrađuju novi trendovi. Pored navedenog, autor raspravlja o primjeni marketinškog znanja i vještina za stratešku i taktičku razinu odlučivanja, čime se čitatelju nude usmjerenja za karijeru u marketingu.
Iz sadržaja:
Predgovor/ 1. Teorija i praksa marketinga/ Zakonitosti tržišta/ Utjecaji iz okruženja/ Razmjena vrijednosti i tržišno orijentirano poslovanje/ Usmjeravanje marketinških napora/ 2. Znanje o partnerima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednosti/ Istraživanje sudionika na tržištu/ Spoznaje o krajnjim potrošačima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednost/ Osobitosti i ponašanje potrošača na tržištu poslovne potrošnje/ Izgradnja partnerstva – odrednica stvaranja i razmjene vrijednosti/ 3. Stvaranje vrijednosti za potrošače / Koncepcija vrijednosti i korisnost proizvoda/ Elementi proizvoda/ Razvoj i širenje novog proizvoda/ Životni ciklus proizvoda/ 4. Cijena – okosnica vrijednosti proizvoda / Značajke cijena/ Čimbenici od utjecaja na cijene/ Strategija cijena/ Metode određivanja cijena/ 5. Značaj distribucije u isporuci vrijednosti potrošačima / Aktivnost i sudionici distribucije/ osobitost i aktivnosti veletrgovine/ Trgovina na malo/ Fizička distribucija/ Distribucijski trendovi/ 6. Integrirano marketinško komuniciranje – promocija/ Integrirano marketinško komuniciranje – promocija/ Ciljevi promocijskih aktivnosti i njihova realizacija/ Osobitosti elemenata promocijskog miksa/ Novi trendovi promocijskih aktivnosti / 8. Implementacija marketinškog znanja i vještina / Znanje i vještine za uspješnu poslovnu praksu/ Razine marketinških znanja i vještina