Opis
Iz sadržaja:
MARKETING ORGANIZACIJA/ Proces organizacije/ Proces upravljanja marketing organizacijom/ Čimbenici marketing organizacije/ Uvođenje marketing organizacije/ Organizacijska kultura/ Organizacijsko ponašanje/ Organizacijski konflikti/ VOĐENJE MARKETING ORGANIZACIJE/ Pojam vođenja marketing organizacije/ Stilovi vođenja/ Imidž marketing organizacije/ Implementacija vođenja/ Analiza vođenja organizacije marketinga
O knjizi:
Ova knjiga zamišljena je kao priručnik koji će marketing menadžerima ponuditi brojne sadržaje i aspekte realnih potreba marketing funkcije poduzeća u promišljanju organizacije. Nastojali smo te sadržaje i aspekte što potpunije prezentirati kako bi im bili korisni i upotrebljivi. Namijenili smo ovu knjigu i studentima poslovne ekonomije unutar kolegija „Marketing” i „Upravljanje marketingom”.
Oni još uvijek nedovoljno izučavaju i slušaju o marketing organizaciji i vođenju te organizacije. Pri pisanju smo pošli od pretpostavke da su studenti imali priliku upoznati se s organizacijom poduzeća kao samostalnom disciplinom ili u sustavu menadžmenta.
Vjerujemo da će ova knjiga biti koristan udžbenik studentima u produbljivanju spoznaja o upravljanju marketingom kao najvažnijem segmentu organizacije poduzeća.
Čitatelji će uvidjeti da se neki sadržaji u ovoj knjizi prvi put pojavljuju pred javnošću i da predstavljaju svojevrsnu novost ne samo unutar marketing organizacije, već i organizacije kao znanstvene discipline. Vjerujemo da će ih to potaknuti na dodatno promišljanje o organizaciji marketinga. Autori