UPRAVLJANJE MARKETINGOM I PRODAJOM – KOMPLETAN VODIČ - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE MARKETINGOM I PRODAJOM – KOMPLETAN VODIČ

Autor: Alexander Hamilton Institute
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 547
Uvez: Tvrdi

52,96 

Današnjem rukovoditelju upravljanje marketingom i prodajom zadaje glavobolju i ujedno nudi lijekove za razne probleme i prilike. Ova je knjiga sastavljena na poseban način da bi vam u nekoliko minuta pomogla u rješavanju tih problema i iskorištavanju prilika koje se nude!

SKU: 96 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Upravljanje marketingom / Dugoročno strateško planiranje / Marketinško planiranje / Istraživanje tržišta / Razvoj novih proizvoda / Određivanje cijena / Promidžba i promocija / Upravljanje prodajom / Korisničke usluge i obrada upita / Dodaci (ustrajnost se isplati, kako zadobiti stare korisnike, rukovođenje prodavačima, predstavljanje novog proizvoda, umijeće pregovaranja

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Potecon

Karakter

stručna

Autor

Alexander Hamilton Institute

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN