UPRAVLJANJE ODNOSIMA – OD POTROŠAČA DO KLIJENTA - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE ODNOSIMA – OD POTROŠAČA DO KLIJENTA

Autor: Meler, Marcel; Dukić, Branimir
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 308
Uvez: Meki

180,00 Kn

U suvremenim uvjetima poslovanja od menadžera se zahtijeva sve više stručnog znanja iz područja marketinga. Upravo je u tom pravcu i namijenjen ovaj udžbenik koji odnositeljima marketing-odluka omogućava podizanje razine njihovih znanja o potrošačima i za potrošače, u kreativnom i aplikativnom smislu.

SKU: 1063 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja: 

UVODNE NAPOMENE/ TEORIJSKI (MARKETINŠKI) PRISTUP PROBLEMU/ Potrošači jučer, danas, sutra/ Ponašanje potrošača/ Odlučivanje o kupnji/ Segmentacijski pristup potrošačima/ Novi koncepti marketinga usmjereni potrošaču/ Masovna prilagodba i personalizacija/ Evolucija potrošača u klijenta/ Svrha i nužnost razvijanja odnosa s potrošačima/ PRISTUPNA RAZMATRANJA O UPRAVLJANJU ODNOSIMA S POTROŠAČIMA (CRM-a)/ Definiranje upravljanja odnosima s potrošačima/ Tehničke pretpostavke upravljanja odnosa s potrošačima/ Razvitak upravljanja odnosima s potrošačima/ Provedba upravljanja odnosima s potrošačima/ Strateško, analitičko i operativno upravljanje odnosima s potrošačima/ INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA U FUNKCIJI CRM-a/ Sustavi obrade podataka u funkciji CRM-a/ Potencijali suvremene informacijske-komunikacijske tehnologije u funkciji CRM-a/ Funkcionalnost suvremenog CRM sustava/ Implementacija informacijsko-komunikacijskih tehnologija u CRM sustav/ Baze i skladišta podataka u funkciji CRM-a/ CRM programske aplikacije

O knjizi: 

U suvremenim uvjetima poslovanja od menadžera se zahtijeva sve više stručnog znanja iz područja marketinga. Menadžeri moraju ovladati teorijskim i stručnim aspektima marketinga kako bi učinkovitim marketinškim odlukama poboljšali konkurentsku poziciju Republike Hrvatske na globalnom tržištu. Nedvojbeno, marketing kao poslovna koncepcija, neodvojiv je od tržišno organiziranog gospodarstva koje postaje bitnom značajkom Republike Hrvatske.  Upravo je u tom pravcu i namijenjena ova knjiga, jer je uspješno djelovanje marketing – menadžera potpuno nezamislivo bez podizanja razine njihovih znanja o potrošačima i za potrošače, u kreativnom i aplikativnom smislu. Upravljanje odnosima s potrošačima i njihova dinamička mijena od potrošača do klijenta, utemeljena na suvremenim informatičkim tehnologijama, temeljna je bit ove knjige, namijenjene svima onima koji svoju egzistenciju zasnivaju na potrošačima usmjerenoj poslovnoj koncepciji.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Izdavač

Ekonomski fakultet u Osijeku

Uvez

Meki

Karakter

udžbenik

Autor

,

ISBN