Opis
O knjizi:
Knjiga je namijenjena menadžerima kao putokaz za upravljanje. U svim se poglavljima zastupa teza da će najvažnije društvene promjene, koje dovode do stvaranja novoga društva, biti glavni problem s kojim će se suočiti menadžeri u sljedećih petnaest godina, a možda i dulje. To će biti najveća prijetnja i najveći izazov za svaku organizaciju, veliku ili malu, profitnu ili neprofitnu, bilo da je ona u Sjevernoj ili Južnoj Americi, Europi, Aziji ili Australiji. Otud je u svakom poglavlju prisutno da društvene promjene mogu biti vezane za uspjeh ili neuspjeh jedne organizacije i njezinih rukovoditelja više nego gospodarska događanja.
Iz sadržaja:
INFORMACIJSKO DRUŠTVO/ Nakon informacijske revolucije/ Eksplozivni svijet interneta/ Od računalne do informacijske pismenosti/ Elektronska trgovina: središnji izazov/ Nova ekonomija još nije stigla/ Generalni direktor u novom tisućljeću/ POSLOVNE PRIGODE/ Poduzetnici i inoviranje/ Prvo čovjek pa onda zaposlenik/ Financijske usluge: ili inovirate ili nestajete/ Prerastanje kapitalizma/ PROMJENA SVJETSKE EKONOMIJE/Razvoj velikih institucija društva/ Globalna ekonomija i nacionalne države/ To je Japan, čovječe!/ O novom organiziranju grada/ BUDUĆE DRUŠTVO/ Buduće društvo/ Nova demografija/ Nužna a neželjena imigracija/ Nova radna snaga/ Paradoks proizvodnje/ Hoće li korporacije preživjeti/ Budućnost top menadžmenta/ Put pred nama