Opis
Iz sadržaja:
NAJPRIJE PROČITAJTE OVO! / Ako novac koji trošite na marketing ne pridonosi razvoju vašeg poslovanja i ne pomaže vam da se još više obogatite, onda imate marketing koji je … pušiona. / ZAŠTO JE VAŠ MARKETING PUŠIONA? / Prestanite bacati novčanice od tisuću kuna kroz prozor i prihvatiti njihovo trošenje kao marketing. / NIŠTA SE NE DOGAĐA SVE DOK SE PROIZVOD NE PRODA! / Svaka tvrtka kojoj je prodaja proizvoda posljednji korak u marketinškom procesu ima marketinšku kampanju okrenutu naglavačke / KRENITE OD NULE! / Kvragu s vašim suparnicima i njihovom taktikom… Dobro razmislite i krenite od nule. / IZLOŽITE JAVNOSTI SEBE ILI SVOJU TVRTKU / Prestanite igrati na sigurno i rizičnim potezima počnite postizati bolje rezultate. / NEMA IGRANJA SAMO NA JEDNU KARTU / Tko kaže da sinergija pali? Praktične prednosti integriranog marketinga. / EKSTREMNI MARKETING NA DJELU / Najnovija dostignuća sinergije i razvoj integriranog plana. / PRIPREMA, CILJAJ, VATRA! / Kako testirati, provesti u djelo i nadzirati svoj marketinga./ UBERITE VOĆE S NISKIH GRANA! / Zašto ne morate potrošiti cijelo bogatstvo kako biste podigli prodaju i zaradu. / NE VRAĆAJTE SE U URED…JOŠ! / ZAKLJUČAK: SRETNO! / Sastavni dijelovi jednog stvarnog plana /
O knjizi:
Ljudi troše mnogo novaca na marketing često ne znajući što njime žele postići. Koriste iste marketinške metode kao i konkurenti ili, gledajući konkurenciju, odlučuju što ne žele u svom spotu. Ponašaju se kao da zaboravljaju da je cilj marketinga povećanje zarade. Ova će vas knjiga upoznati s ekstremnim marketingom, a nizanjem dobrih i loših primjera pokazat će vam kako kreirati kampanju koja će vam omogućiti da marketingom počnete zarađivati. Pomoći će vam definirati jasnu taktiku i strategiju, usmjeriti vas i pokazati u čemu griješite. Počnite zarađivati i budite svjesni što je sve marketingom moguće postići.