Opis
Iz sadržaja:
TRGOVINSKI ZNAK, MARKA I VRIJEDNOST MARKE/ VREDNOVANJE PODUZEĆA / TRGOVINSKI ZNAK U PRAVU I RAČUNOVODSTVU / FINANCIJSKO VREDNOVANJE MARKE / MODELI FINANCIJSKOG VREDNOVANJA TRGOVINSKOG ZNAKA / METODOLOGIJA ZA FINANCIJSKO VREDNOVANJE TRGOVINSKOG ZNAKA KOJA POVEZUJE ZAJEDNIČKE ASPEKTE METODA
O knjizi:
Knjiga nastoji biti vodič svima onima koji se svakodnevno susreću s problemima poslovanja ili vrednovanja marke. S tim ciljem, polazeći od individualizacije drivera vrijednosti marke, preko prikaza osnovnih modela financijskog vrednovanja, stiže se do individualizacije karakteristika, faza i operativnih okruženja jedne metodologije, koja bi mogla biti korištena kao podrška mnogo široj strategiji bavljenja markom i koja bi mogla biti primjenjena na sve funkcije poduzeća.
Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško-financijske vrijednosti marke, potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorice.