VREDNOVANJE MARKE - Naruči svoju knjigu

VREDNOVANJE MARKE

Od tržišne vrijednosti marke bazirane na potrošaču do financijskog vrednovanja
Autor: Predović, Dolly
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 280
Uvez: Meki

32,05 

Dolly Predović odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i običnih čitatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrijednosti marke, potkrijepljenu empirijskim istraživanjima autorice.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 135 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

TRGOVINSKI ZNAK, MARKA I VRIJEDNOST MARKE/ VREDNOVANJE PODUZEĆA / TRGOVINSKI ZNAK U PRAVU I RAČUNOVODSTVU / FINANCIJSKO VREDNOVANJE MARKE / MODELI FINANCIJSKOG VREDNOVANJA TRGOVINSKOG ZNAKA / METODOLOGIJA ZA FINANCIJSKO VREDNOVANJE TRGOVINSKOG ZNAKA KOJA POVEZUJE ZAJEDNIČKE ASPEKTE METODA

O knjizi:

Knjiga nastoji biti vodič svima onima koji se svakodnevno susreću s problemima poslovanja ili vrednovanja marke. S tim ciljem, polazeći od individualizacije drivera vrijednosti marke, preko prikaza osnovnih modela financijskog vrednovanja, stiže se do individualizacije karakteristika, faza i operativnih okruženja jedne metodologije, koja bi mogla biti korištena kao podrška mnogo široj strategiji bavljenja markom i koja bi mogla biti primjenjena na sve funkcije poduzeća.

Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško-financijske vrijednosti marke, potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorice.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Broj stranica

Autor

ISBN