Opis
O knjizi:
Turistička se animacija, kao dio turističke ponude, definira se kao skup usluga kojima se zadovoljavaju potrebe i želje turista da doživi očekivani i željeni turistički program, kojim organizator programa povećava turističku potrošnju. Turisti, definirani kao putnici putuju da bi doživjeli ili ispunili svoj hobi, da bi se igrali onim za čime čeznu u tijeku svojeg osnovnog posla ili zanimanja, teže izlasku iz svoje osnovne profesije. Ponuđeni animacijski programi odnosno animacijski sadržaji samo su dio moguće turističke ponude kao osnove za poticanje turističke potrošnje. Animacijski programi nude se turistima kako bi oni mogli doživjeti odabranu turističku destinaciju ili očekivani programa s kojim žele doživjeti motiv dolaska u destinaciju ili objekt.
Svi programi, pa tako i animacijski programi stalno se mijenjaju prema promjenama koje izazivaju stalne promjene i razvoj znanosti i tehnologije. Današnji modeli razvoja i potencijalni sadržaji razvoja turističke ponude zasnovani su na sadržajima wellness sadržaja i čitavom sustavu održavanja i poticanja održavanja zdravlja i fizičkog sklada ljudskog tijela i prirode koja ga okružuje. Važnost određivanja oblika valorizacije učinaka animacije u turizmu, posebno je važna za menadžere i poduzetnike. Namjera priručnika je, stoga, kako poslovnom sektoru, tako i javnosti, dati cjelokupni prikaz animatorske prakse te njezine presudne uloge u razvoju turističke ponude.
Iz sadržaja:
UVOD / TURIZAM I PROMJENE TURISTIČKE PONUDE I POTRAŽNJE / … / Turistička destinacija i turistička ponuda i potražnja / … / Promjene turističke potražnje i mega trendovi / … / ZNAČAJ, ULOGA I CILJEVI ANIMACIJE U TURIZMU / … / Ciljevi animacije u turizmu / Principi turističke animacije / … / ANIMACIJSKI PROGRAMI I PROGRAMIRANJE TURISTIČKE PONUDE / … / Opći pristup područjima animacijskih programa / … / Sadržajni pristup području animacijskih programa / … / ZDRAVSTVENI PROGRAMI U TURISTIČKOJ PONUDI ANIMACIJA / … / UČINCI I POKAZATELJI USPJEŠNOSTI ANIMACIJSKIH PROGRAMA ANIMACIJE U TURIZMU / … / PODUZETNIŠTVO I MENADŽMENT ANIMACIJE U TURIZMU / … / KOMUNICIRANJE U TURISTIČKOJ ANIMACIJI / … / OSNOVE MARKETINGA U TURISTIČKOJ ANIMACIJI / … / SAŽETAK / … / KORIŠTENA LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.