MENADŽMENT HODOČAŠĆA I VJERSKIH DOGAĐANJA - Naruči svoju knjigu

MENADŽMENT HODOČAŠĆA I VJERSKIH DOGAĐANJA

Autor: Cerović, Zdenko; Zanketić, Patricija
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 260
Uvez: Meki

210,00 Kn

SKU: 1162 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

UVOD/2. TEORIJSKA OBILJEŽJA VJERSKIH PUTOVANJA I VJERSKOGA TURIZMA/ Teorijske rasprave o definiciji vjerskoga turizma/ Teološki aspekti vjerskoga turizma/ Međuovisnot religijai turističkih putovanja/ Vjerske potrebe i poticaji – motivi za turistička putovanja 3. HODOČAŠĆA U TURIZMU/ Tipologija hodočašća/ Hodočašća u židovstvu/ Hodočašća u kršćanstvu/ Hodočašća u islamu/ Hodočašća u hinduizmu/ Hodočašća u budizmu/ …/ 4. TURISTIČKO-VJERSKE DESTINACIJE / Razlika turističke destinacije i vjerske destinacije/ Sustav doživljaja turista tijekom boravka u destinaciji/ Turističko-vjerske destinacije u Hrvatskoj/ Značajne turističko-vjerske destinacije- tanaturizam/ Destinacijski menadžment/ 5. VJERSKI DOGAĐAJI / Obilježja vjerskih događanja/ Vjerski događaji u turističkoj ponudi Hrvatske/ Najpoznatiji vjerski događaji u svijetu 6. VJERSKI RESURSI U TURISTIČKOJ PONUDI DESTINACIJE / Sakralni objekti u turističkoj ponudi/ Crkveni namješta i liturgijski predmeti/ vjerski obredi u najraširenijim religijama svijeta/ Pastoralno djelovanje i turistička potražnja/ Suveniri s vjerskim motivima u turističkoj ponudi/. 7. MENADŽERSKE AKTIVNOSTI HODOČAŠĆA I VJERSKIH DOGAĐANJA / Planiranje hodočašća i vjerskog događaja/ Programiranje i kalkuliranje hodočašća i vjerskih događaja/ Volonteri u u sustavu organizacije hodočašća i vjerskih događaja/ Vođenje vjerskih programa i događaja/ Menadžersko kontroliranje funkcija hodočašća i vjerskih događaja/ posebnosti menadžera hodočašća i vjerskoga događaja/ 8. ZAJLJUČAK/ 9. LITERATURA/ 10. INDEKS POJMOVA

O knjizi:

Autori pokušavaju odgovoriti na vječno pitanje, zašto ljudi žele objediniti potrebu i motiv putovanja s nekom od vjerskih potreba. Vjera, kao jedna od najstarijih čovjekovih potreba, stoljećima je bila motiv života, potreba za vjerovanje u vječni život i potreba za traženjem duhovne ravnoteže, te kako pronaći zdravlje za dušu, a istovremeno je navodila ljude na putovanja u traženju te vjere. Iz cilja rada, u kojemu autori žele istražiti i opisati zakonitosti ponude i potražnje koja je izazvana vjerskim motivima, proizlazi teza kako vjersko putovanje ima sva obilježja putovanja, sa svim karakteristikama menadžmenta kao i u svakoj turističkoj ponudi, samo se mijenja motiv putovanja, tj. model koji izaziva potrebu za putovanjima i time izaziva turističku potrošnju, sa svim gospodarskim učincima.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Izdavač

Fakultet za menadžment u ugostiteljstvu i turizmu

Uvez

Meki

Karakter

udžbenik

Autor

,

ISBN

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

MARKETING U CRKVI

Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda

Balog, Antal