DESET SMRTNIH MARKETINŠKIH GRIJEHA - Naruči svoju knjigu

DESET SMRTNIH MARKETINŠKIH GRIJEHA

Znakovi i rješenja
Autor: Kotler, Philip
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 136
Uvez: Tvrdi

189,00 Kn

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 131 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Vaša tvrtka nije dovoljno usredotočena na tržište i nije vođena potrošačem / Vaša tvrtka ne razumije u potpunosti svoje ciljane kupce / Vaša tvrtka treba bolje definirati i motriti svoje konkurente / Vaša tvrtka ne upravlja valjano odnosima sa svojim nositeljima prava / Vaša tvrtka ne umije dobro pronalaziti nove mogućnosti / vaša tvrtka ima manjkav proces marketinškog planiranja / Vaša tvrtka treba pooštriti poslovnu politiku proizvoda i usluga / Vaša tvrtka nema dostatna umijeća stvaranja identiteta maraka i komuniciranja / Vaša tvrtka nije dobro organizirana za prevođenje uspješnog i djelotvornog marketinga / Vaša se tvrtka ne koristi tehnologijom na najbolji način / Deset zapovijedi maketinške uspješnosti

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Tvrdi

Autor

Kotler, Philip

Broj stranica