ILUZIJA STRATEGIJE - Naruči svoju knjigu

ILUZIJA STRATEGIJE

Razotkrivanje socijalno konstruirane zbilje poduzeća
Autor: Tipurić, Darko
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 255
Uvez: Meki

11,81 

Plovidbom kroz tri ogleda od kojih je knjiga sazdana započinjemo odiseju kroz socijalno konstruiranu zbilju poduzeća koja na sreću neće završiti sve dok domišljamo, istražujemo i promišljamo mora uzbudljivih, pomalo mističnih značenja koje nam sakriva stvarnost toga fenomena.

SKU: 1146 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Velike knjige imaju moć da pokreću, inspiriraju ili čak promijene živote ljudi. ‘Iluzija strategije: Razotkrivanje socijalno konstruirane zbilje poduzeća’ profesora Darka Tipurića pokazuje kako je djelo spomenutog autora ostvarenje koje otkriva nova obzorja ne samo za nadahnute i maštovite istraživače iz područja strategije i strateškog menadžmenta, već i šire. Otvoreni, interdisciplinarni, nedogmatski pristup za autora je jedini put naprijed. U svojoj nas knjizi Darko Tipurić očarava idejom da su u znanosti pravi odgovori bitna stvar, ali da su zapravo tek prava pitanja ono što nas u njoj najviše oduševljava.

Iz recenzija:

Fascinantno promišljanje o ključnim strateškim paradigmama. Knjiga koja mijenja naš način razmišljanja o strategiji. Prof. dr. sc. Marina Dabić

Tipurić u ovoj zanimljivoj knjizi traži i uspijeva pronaći mostove između pozitivizma i postmodernizma u strateškomu menadžmentu. Viktor Dörfler, Ph. D., Senior Lecturer

Omnipotentno djelo koje na fluorescentno jasan način opisuje autorovo dugogodišnje intelektualno putovanje. Prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić

Knjiga koja se čita u jednom dahu. Prof. dr. sc. Aziz Šunje

Knjiga koja plijeni svojom originalnošću i neobičnošću. Prof. dr. sc. Bobek Šuklev

Iz sadržaja:

Riječ na početku / STRATEGIJA KAO TRANSNARATIV / Poduzeće i strategija / O određenju strategije / Strategija u svijetu poduzeća/ Omeđivanje značenja strategije poduzeća/ Strateške tenzije / Umjesto zaključka: značenjski prostor strategije poduzeća / STRATEGIJA IZMEĐU ZNANOSTI I PSEUDOZNANOSTI / Ontološki problemi strategije poduzeća / Realizam i antirealizam strateškoga menadžmenta / Postmodernizam i strategija / Rascjep i supostojanje znanstvenog i narativnog znanja o strategiji poduzeća / POLIPERSPEKTIVIZAM STRATEŠKOG MENADŽMENTA / Fundamentalna pitanja strateškog menadžmenta / Perspektive strateškog menadžmenta / Teorijski okviri modernoga strateškog menadžmenta / Polifonija discipline / Bibliografija / Kazalo

Dodatne informacije

Godina izdanja

Autor

Tipurić, Darko

Izdavač

Sinergija

Broj stranica

Uvez

Meki

Karakter

stručna

ISBN