Opis
O knjizi:
Velike knjige imaju moć da pokreću, inspiriraju ili čak promijene živote ljudi. ‘Iluzija strategije: Razotkrivanje socijalno konstruirane zbilje poduzeća’ profesora Darka Tipurića pokazuje kako je djelo spomenutog autora ostvarenje koje otkriva nova obzorja ne samo za nadahnute i maštovite istraživače iz područja strategije i strateškog menadžmenta, već i šire. Otvoreni, interdisciplinarni, nedogmatski pristup za autora je jedini put naprijed. U svojoj nas knjizi Darko Tipurić očarava idejom da su u znanosti pravi odgovori bitna stvar, ali da su zapravo tek prava pitanja ono što nas u njoj najviše oduševljava.
Iz recenzija:
Fascinantno promišljanje o ključnim strateškim paradigmama. Knjiga koja mijenja naš način razmišljanja o strategiji. Prof. dr. sc. Marina Dabić
Tipurić u ovoj zanimljivoj knjizi traži i uspijeva pronaći mostove između pozitivizma i postmodernizma u strateškomu menadžmentu. Viktor Dörfler, Ph. D., Senior Lecturer
Omnipotentno djelo koje na fluorescentno jasan način opisuje autorovo dugogodišnje intelektualno putovanje. Prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić
Knjiga koja se čita u jednom dahu. Prof. dr. sc. Aziz Šunje
Knjiga koja plijeni svojom originalnošću i neobičnošću. Prof. dr. sc. Bobek Šuklev
Iz sadržaja:
Riječ na početku / STRATEGIJA KAO TRANSNARATIV / Poduzeće i strategija / O određenju strategije / Strategija u svijetu poduzeća/ Omeđivanje značenja strategije poduzeća/ Strateške tenzije / Umjesto zaključka: značenjski prostor strategije poduzeća / STRATEGIJA IZMEĐU ZNANOSTI I PSEUDOZNANOSTI / Ontološki problemi strategije poduzeća / Realizam i antirealizam strateškoga menadžmenta / Postmodernizam i strategija / Rascjep i supostojanje znanstvenog i narativnog znanja o strategiji poduzeća / POLIPERSPEKTIVIZAM STRATEŠKOG MENADŽMENTA / Fundamentalna pitanja strateškog menadžmenta / Perspektive strateškog menadžmenta / Teorijski okviri modernoga strateškog menadžmenta / Polifonija discipline / Bibliografija / Kazalo