INOVATIVNI MARKETING - Naruči svoju knjigu

INOVATIVNI MARKETING

Autor: Dobrinić Damir; Dvorski Stjepan; Sandra Staničić; Vranešević Tihomir
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 288
Uvez: Tvrdi

19,91 

Obrada problematike izravnog marketinga odnosno informacijski vođenog markentinškog procesa i njegove povezanosti s tehnologijom baza podataka koja omogućuje otvaranje niza novih poslovnih mogućnosti!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 953 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

TRŽIŠTE I MARKETING U PODUZEĆU/ IZRAVNI MERKETING/ TEMELJI IZRAVNOG MARKETINGA/ PREPOZNAVANJE VLASTITIH KUPACA/ KANALI I MEDIJI IZRAVNOG MARKETINGA/ GEOMARKETING/ UTJECAJ LIBERALIZACIJE POŠTANSKOG TRŽIŠTA NA RAZVOJ IZRAVNOG MARKETINGA/ TEHNOLOGIJE MASOVNE PRODUKCIJE DOKUMENATA/ MOBILNO TRGOVANJE (M-TRGOVANJE)/ UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Tvrdi

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor

, , ,