INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA - Naruči svoju knjigu

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA

Oglašavanje, unapređenje prodaje
Autor: Kesić, Tanja
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 626
Uvez: Tvrdi

55,74 

Komunikacija “cjelovite slike” ima za cilj planiranje i koordinaciju svih komunikacijskih oblika i metoda u jedinstvenu funkciju poduzeća!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 91 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Poimanje komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija / Elementi marketinške komunikacije / Proces integrirane marketinške komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija – kreiranje imidža i marke proizvoda / Komunikacijski proces kao temelj ponašanja potrošača / Persuazivnost i marketinška komunikacija / Uvjeravanje elementima poruke / Upravljanje oglašavanjem / Oglašavanje / Analiza masovnih medija / Pomoćna oglašavačka sredstva / Internet i ostali oblici izravne marketinške komunikacije / Odnosi s javnošću / Publicitet, institucijsko oglašavanje i sponzorstvo / Osobna prodaja…

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Tvrdi

Autor

Kesić, Tanja

Broj stranica

ISBN

Izdavač