INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO I MARKETING - Naruči svoju knjigu

INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO I MARKETING

Pravni aspekti suvremenog marketinga
Autor: Zlatović, Dragan
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 370
Uvez: Meki

40,27 

Povezujući pravo intelektualnog vlasništva i marketing autor detaljno i na temelju niza primjera obrađuje pravne aspekte suvremenog marketinga.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 824 Kategorija:

Opis

O knjizi:

U knjizi autor na razumljiv, precizan i sažet način obrađuje najvažnije poveznice suvremenog marketinga i prava intelektualnog vlasništva. Nastoji zadržati strukturu znanstvenog pristupa suvremenom marketingu kao i pravnoj teoriji iz domene intelektualnog vlasništva i ravnomjerno ih promatrati kao sudionike u svakodnevnoj gospodarskoj praksi, što višestruko doprinosi vrijednosti izdanja.

Autor uspješno nalazi balans između izbora tema kako s marketinških tako i sa pravnih aspekata problematike, te nastoji i uspijeva uravnotežiti dubinu prikaza potrebnu manje stručnim čitateljima.

Iz sadržaja:

MARKETING I INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO/ Pojam marketinga/ Pravo intelektualnog vlasništva/ PRAVNI ASPEKTI PROIZVODA U KONTEKSTU SUVREMENOG MARKETINGA/ Pravno-marketinški aspekti branda/ Žig – moćno sredstvo marketinškog nastupa/ Znakovi kakvoće/ Patentna zaštita/ Novine u pravnoj zaštiti industrijskog dizajna/ Autorsko pravo i autorsko djelo – doprinos marketinškom nastupu/ Ambalaža – neizostavno sredstvo suvremenog marketinga i trgovine/ PARODIJA U MARKETINGU I PRAVU INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA/ Parodija kao umjetnička i marketinška forma/ Parodija u autorskom pravu/ Parodija u žigovnom pravu/ MERCHANDISING/ Određenje pojmova/ Autorskopravna zaštita fiktivnih likova u svijetu/ Žigovnopravna zaštita likova/ Ostali pravni modaliteti zaštite merchandisinga/ PRAVNI ASPEKTI SPONZORSTVA/ Uvod/ Opseg/ Oblici/ Komercijalna vrijednost/ Kulturni događaji kao djelokrug sponzorskog interesa/ Sponsorship i Internet/ Pravno uređenje sponzorstva/ Ugovori o sponzoriranju/ OGLASNO PRAVO U SLUŽBI MARKETINŠKOG NASTUPA/ Opći dio oglasnog prava/ Posebna pravila koja se odnose na reklamiranje nekih proizvoda i usluga/ Pravila oglašavanja u medijima i telekomunikacijama/ Pravila oglašavanja na Internetu/ SPECIFIČNI OBLICI PRODAJE U HRVATSKOJ TRGOVINI/ Posebni oblici trgovanja u hrvatskom pravu trgovine/ Posebni ugovori o distribuciji/ Franchising/ Prodaja na daljinu/ Prodaja od vrata do vrata/ PLAĆANJE KOD UGOVORA O RASPOLAGANJU PRAVOM INDUSTRIJSKOG VLASNIŠTVA/ Općenite napomene/ Izravne novčane naknade/ Neizravne i nenovčane naknade/ ZAŠTITA TRGOVACA I POTROŠAČA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Zlatović, Dragan

Broj stranica

ISBN

Izdavač