Opis
O knjizi:
Knjiga je namijenjena svima koji se bave turizmom i žele otkriti potrebe brojnih korisnika, zatim na temelju saznanja o potrebama stvoriti usluge i proizvode i tako ostvariti dohodak. U prvome smo redu imali na umu studente svih sveučilišta hrvatskog jezičnog područja, koji su i bili osnovni poticaj našemu radu. Nadalje, to su i svi gospodarstvenici i poslovni ljudi u turističkim agencijama i ostalim posrednicima, hotelskim i drugim oblicima smještaja, ugostiteljska poduzeća, prijevoznici i ostali sudionici čiji su proizvodi i/ili usluge namijenjeni turistima. Sadržaj i primjeri u ovome radu usmjereni su na različite kategorije sudionika čija je ponuda namijenjena turistima.
Iz sadržaja:
POSTUPCI I METODE ISTRAŽIVANJA/Marketinški informacijski sustav (MIŠ) u turizmu/ Sekundarni podaci/ Sadržaj i proces istraživanja tržišta/ Vrste istraživanja/Primarni podaci/Uzorak i prikupljanje podataka/Analiza podataka i prikazivanje rezultata/ PRIMJENA ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U GLAVNIM PODRUČJIMA TURIZMA/ Istraživanje za potrebe segmentacije turističkoga tržišta/Istraživanje za potrebe ugostiteljskih poduzeća/Istraživanje za potrebe posrednika u organizaciji i prodaji turističkih usluga/Istraživanje za potrebe prijevozničkih poduzeća/Istraživanje za potrebe razvoja održivog turizma/ DODACI