ISTRAŽIVANJE TURISTIČKIH TRŽIŠTA - Naruči svoju knjigu

ISTRAŽIVANJE TURISTIČKIH TRŽIŠTA

Autor: Marušić, Mira; Prebežac, Darko
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2004
Broj stranica: 457
Uvez: Meki

229,00 Kn

Ekonomski udžbenik o turističkom tržištu. Obrađuje oblike, postupke i metode istraživanja, ali i marketinški informacijski sustav. Pored toga, sadrži i poslovne primjere iz hrvatskih iskustava koji su međunarodno komparabilni.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 965 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga je namijenjena svima koji se bave turizmom i žele otkriti potrebe brojnih korisnika, zatim na temelju saznanja o potrebama stvoriti usluge i proizvode i tako ostvariti dohodak. U prvome smo redu imali na umu studente svih sveučilišta hrvatskog jezičnog područja, koji su i bili osnovni poticaj našemu radu. Nadalje, to su i svi gospodarstvenici i poslovni ljudi u turističkim agencijama i ostalim posrednicima, hotelskim i drugim oblicima smještaja, ugostiteljska poduzeća, prijevoznici i ostali sudionici čiji su proizvodi i/ili usluge namijenjeni turistima. Sadržaj i primjeri u ovome radu usmjereni su na različite kategorije sudionika čija je ponuda namijenjena turistima.

Iz sadržaja:

POSTUPCI I METODE ISTRAŽIVANJA/Marketinški informacijski sustav (MIŠ) u turizmu/ Sekundarni podaci/ Sadržaj i proces istraživanja tržišta/ Vrste istraživanja/Primarni podaci/Uzorak i prikupljanje podataka/Analiza podataka i prikazivanje rezultata/ PRIMJENA ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U GLAVNIM PODRUČJIMA TURIZMA/ Istraživanje za potrebe segmentacije turističkoga tržišta/Istraživanje za potrebe ugostiteljskih poduzeća/Istraživanje za potrebe posrednika u organizaciji i prodaji turističkih usluga/Istraživanje za potrebe prijevozničkih poduzeća/Istraživanje za potrebe razvoja održivog turizma/ DODACI

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Broj stranica

Uvez

Meki

Autor

,

ISBN

Izdavač