IZAZOVI MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA - Naruči svoju knjigu

IZAZOVI MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA

Uspjeh na međunarodnom tržištu ostvaruje se znanjem i spremnošću na prilagodbu
Autor: Grbac, Bruno
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 379
Uvez: Tvrdi

46,45 

Udžbenik koji sustavno objašnjava implementaciju međunarodnog marketinga kao imperativa za posovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu. Namijenjen je onima koji žele uspjeti na međunarodnome tržištu – bili to menadžeri, studenti ili ostali zainteresirani.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 892 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

KONCEPCIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Polazište međunarodnog marketinga/ Obilježje međunarodnog marketinškog okruženja/ Mađunarodni marketing i međunarodna trgovina/ DINAMIKA MEĐUNARODNOG OKRUŽENJA/ Snage u međunarodnom okruženju/ Analiza mogućnosti na međunarodnom tržištu/ Istraživanja međunarodnog tržišta/ OSVAJANJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA/ Orijentacija na međunarodno tržište/ Strategija ulaska na međunarodno tržište/ Strategija širenja poslovanja na međunarodnom tržištu/ Strategija globalizacija/ ODREDNICE MEĐUNARODNOG MARKETINGA MIKSA/ Međunarodne strategije proizvoda/ Određivanje cijena na međunarodnom tržištu/ Međunarodni marketinški kanali distribucije i marketinška logistika/ Međunarodna integrirana marketinška komunikacija/ BUDUĆNOST MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Trendovi od utjecaja na međunarodnu marketinšku aktivnost/ Strateško određenje međunarodnog marketinga

O knjizi:

Poslovanje na međunarodnom tržištu odvija se pod utjecajem naglih i korjenitih promjena. Promjene su poznati termin i pojava, ali nikad kao do sada promjene na tržištu nisu bile tako složene i nisu se odvijale tako brzo. Poslovni subjekti koji djeluju ili planiraju djelovati na međunarodnom tržištu, rješavanju kompleksnosti odnosa i prilagođavanju promjenama pristupaju pažljivom analizom, integriranim pristupom i praćenjem ostvarenih rezultata poslovanja. Iz tih razloga implementacija međunarodnog marketinga postaje imperativ za poslovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu. Za implementaciju međunarodnog marketinga potrebno je znanje o rješavanju složenih odnosa i problema na međunarodnom tržištu.
Knjiga je namijenjena onima koji žele uspjeti na međunarodnom tržištu, bilo da se radi o menadžerima koji su angažirani ili se planiraju angažirati u razradi nastupa na međunarodno tržište ili o studentima na preddiplomskim i poslijediplomskim studijima.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Promarket

Karakter

udžbenik

Autor

Grbac, Bruno

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN