KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE - Naruči svoju knjigu

KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

Verbalne i neverbalne utjecajne tehnike
Autor: Antolović, Kamilo; Sviličić, Nikša
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 232
Uvez: Tvrdi

124,00 Kn

U četiri poglavlja ( Interpersonalna komunikacija, Verbalno i Neverbalno u komunikaciji, Javni govor i nastup te trema i strah) sabrana je struka i praksa namijenjena početnicima i profesionalcima, svima koji žele poboljšati vještine i imidž.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

Knjiga „Komunikacijske vještine“ novi je naslov u literaturi s područja informacijskih i komunikacijskih znanosti. Sadržaj knjige raspoređen je u četiri veća poglavlja (Komuniciranje – interpersonalna komunikacija, Verbalno i Neverbalno u interpersonalnoj komunikaciji te Javni govor i nastup, trema i strah) te jedno s podacima istraživanja interpersonalne komunikacije i separatom o govoru tijela. Kako i sam naslov sugerira, knjiga se bavi interpersonalnom komunikacijom, i to podjednako na znanstvenoj, stručnoj i praktičnoj razini koje se isprepliću kroz cijeli sadržaj. Upravo to obilježje ovu knjigu čini posebnom i izdvaja je od sličnih naslova.Knjiga će stoga biti vrlo korisna početnicima i profesionalcima, znanstvenicima i praktičarima, nastavnicima i studentima u područjima komunikologije, medija, odnosa s javnošću, kao i svima ostalima koje zanimaju ovi aspekti komuniciranja, a posebno onih koji nastupaju u javnosti ili medijima kao govornici.

Autori na vrlo zanimljiv i originalan način koriste teorijske pristupe i koncepte, koje pritom prožimaju vlastitim dugogodišnjim predavačkim i konzultantskim te poduzetničkim i govorničkim iskustvom u zemlji i inozemstvu. Struktura knjige postavljena je deduktivno, i to tako da se u prvim poglavljima obrađuju teme iz domene interpersonalne komunikacije u širem kontekstu, potom elementi verbalne i neverbalne komunikacije, da bi se u završnim poglavljima knjige elaborirali rezultati konkretnih istraživanja koja se temelje na praktičnim komunikološkim paradigmama te značenja pojedinih poruka govora tijela. Upravo zbog toga knjiga „Komunikacijske vještine“ predstavlja iskorak u shvaćanju važnosti primjene znanstvenih asertivno-komunikacijskih modela kroz optiku svakodnevnih životnih i poslovnih situacija. Kako život i društvo nisu zamislivi bez komunikacije međju pojedincima ova knjiga može biti odličan priručnik svima; početnicima i profesionalcima i svima koji žele osnaživati vlastite vještine, odnosno poboljšati svoj poslovni ili privatni imidž.

 

Iz sadržaja:

Izjava o poštenom korištenju autorskih prava         8

Riječi recenzenata     9

PREDGOVOR 13

  1. KOMUNICIRANJE – INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA     20

1.1.       Određenje pojma i sadržaja komuniciranja 20

1.2.      Komuniciranje i komunikacijski modeli      30

1.3.      Interpersonalna ili osobna komunikacija     33

1.4.      Oblici interpersonalne komunikacije           37

1.5.      Osoba kao izvor poruka         40

1.6.      Identitet, imidž, karizma       43

Sažetak          50

Dodatak 1       53

  1. VERBALNO U INTERPERSONALNOJ KOMUNIKACIJI  60

2.1. Interpersonalna komunikacija kao vještina      60

2.2.1.   Oblikovanje sadržaja 65

2.2.2.   Povratne informacije i aktivno slušanje       67

2.2.3.   Paragovor i kontekst  71

2.3.      Principi i metode prezentacije          74

2.4.      Komunikacijsko-prezentacijske vještine      78

Sažetak          91

Dodatak 2       94

Izjava o poštenom korištenju autorskih prava         8

Riječi recenzenata     9

PREDGOVOR 13

  1. KOMUNICIRANJE – INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA     20

1.1.       Određenje pojma i sadržaja komuniciranja 20

1.2.      Komuniciranje i komunikacijski modeli      30

1.3.      Interpersonalna ili osobna komunikacija     33

1.4.      Oblici interpersonalne komunikacije           37

1.5.      Osoba kao izvor poruka         40

1.6.      Identitet, imidž, karizma       43

Sažetak          50

Dodatak 1       53

  1. VERBALNO U INTERPERSONALNOJ KOMUNIKACIJI  60

2.1. Interpersonalna komunikacija kao vještina      60

2.2.1.   Oblikovanje sadržaja 65

2.2.2.   Povratne informacije i aktivno slušanje       67

2.2.3.   Paragovor i kontekst  71

2.3.      Principi i metode prezentacije          74

2.4.      Komunikacijsko-prezentacijske vještine      78

Sažetak          91

Dodatak 2       94

  1. NEVERBALNO U INTERPERSONALNOJ KOMUNIKACIJI         100

3.1. Ambijent i kontekst        100

3.2. Komunikacijske zone     101

3.3. Ostale sastavnice neverbalne komunikacije      103

3.4. Govor tijela         110

3.5. Fizički izgled       123

3.6.Bonton i kultura organizacije     125

Sažetak           128

Dodatak 3       130

  1. JAVNI GOVOR I NASTUP, TREMA I STRAH         136

4.1. Trema i javni nastup                  136

4.2. Trema i strah      137

4.3. Verbalni dio j avnog govora       143

4.4. Neverbalni dio javnog govora (govor tijela)      146

4.5. Izgled prezentatora i upotreba prostora i pomagala     148

Sažetak          154

Dodatak 4      156

5 ISTRAŽIVANJA INTERPERSONALNE I KOMUNIKACIJE       162

5.1. Istraživanje Heraklea      162

5.2. Istraživanje K&K Promocija      172

Sažetak          177

Dodatak 5       179

Zaključak       185

SEPARAT O GOVORU TIJELA                    188

Dodatne informacije

Autor

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

MOĆ UVJERAVANJA, II. izdanje

Priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje

Španjol Marković, Mirela

Nema na zalihi
Akcija!
Nema na zalihi

RECITE TO JASNIJE I GLASNIJE

7. izdanje knjige

Petar, Saša